دریافت شکایات مردمی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

برخوار – معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان گفت: قوه قضاییه در راستای تکریم ارباب رجوع برای الکترونیکی کردن خدمات و راه اندازی دفاتر خدمات قضایی گام های استواری برداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، محمدحسین آقایی در آیین افتتاح دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرهای  دولت آباد و دستگرد برخوار اظهار کرد: راه ‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی در راستای سیاست تکریم مراجعان به دادگستری و تسهیل امور و خدمات قضایی است.

وی افزود: با راه اندازی این دفاتر، ثبت دادخواست ها و ارجاع آن به شعب رسیدگی کننده پرونده قضایی،  ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی، اطلاع رسانی بهنگام از روند رسیدگی، دریافت اوراق قضایی پرونده انجام می شود.

آقایی از اجرای آزمایشی ارائه و ثبت دادخواست های دیوان عدالت اداری در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان های اصفهان، تهران و یزد از ۱۳مرداد خبر داد و گفت: قوه قضاییه در راستای تکریم ارباب رجوع برای الکترونیکی کردن خدمات و راه اندازی دفاتر خدمات قضایی گام های استواری برداشته است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه دفاتر خدمات قضایی از سال ۹۵ در مراکز استان ها آغاز به کار کرد، تصریح کرد: در استان اصفهان هشت دفتر در مرکز استان و ۲۰ دفتر در شهرستان ها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تا چند ماه آینده ارائه شکایت مردمی هم در این دفاتر انجام می شود، خاطرنشان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دولت آباد و دستگرد با سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای شش نفر راه اندازی شده است.

کد خبر 349796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.