کاشانی ها در صدر "استارتاپ ویکند سلامت الکترونیک" ایستادند

کاشان - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در نخستین استارتاپ ویکند سلامت الکترونیک، دو دانشجوی استعداد درخشان دانشگاه موفق به کسب مقام نخست شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، همایون نادریان، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این رویداد در تاریخ سه تا پنج مرداد ماه سال جاری اظهار کرد: این رویداد مهم نوآورانه و کارآفرینانه با محوریت فناوری اطلاعات در حوزه سلامت در دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران  برگزار شد.

وی، با بیان اینکه در این رویداد به موضوعات حوزه سلامت، راه حل مشکلات آنان از طریق فضای مجازی و فناوری اطلاعات پرداخته شد، تصریح کرد: در روز نخست پس از ارایه ایده های استارتاپی، تیم سازی افراد شرکت کننده انجام و در دو روز دوم و سوم کارهای گروهی تیم ها انجام شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به شرکت چهار دانشجوی استعداد درخشان، حکیمه زمانی، فاطمه ابراهیم زاده، فاطمه حاجی رضایی و محمد شبانی در دو تیم مختلف در این مسابقات، گفت: در مراسم اختتامیه، پس از ارزیابی ایده‌ها توسط داوران، طرح تیم پاپول دانشجویان حکیمه زمانی و فاطمه ابراهیم زاده با موضوع "پیاده روی و متناسب با میزان پیاده روی، کسب درآمد" به عنوان مقام نخست این استارتاپ ویکند برگزیده شد.

نادریان افزود: پس از پایان استارت آپ اعضای تیم برگزیده با پشتیبانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای تجاری‌سازی مورد حمایت قرار خواهند گرفت تا به نتیجه نهایی برسند.

به گزارش ایمنا، استارت آپ یا معادل فارسی آن رویداد شتاب، رویدادی است که به منظور راه اندازی شرکت ها و کمپانی های نوپا برگزار می شود، بنا به تعریف متخصصان استارتاپ یک کمپانی نوپا است که راه‌حلی نوین را برای یک مساله ارائه می‌کند.

کد خبر 349666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.