۱۸ شرکت وارد کننده موبایل متخلف هستند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تعداد شرکت‌های متخلف وارد کننده تلفن همراه به ۱۸ شرکت رسید.

به گزارش ایمنا، سید یاسر رایگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تعداد ۱۴ شرکت متخلف وارد کننده تلفن همراه که هفته گذشته پرونده شان به سازمان تعزیرات ارجاع شد شرکتی اضافه شده است؟ اظهار کرد: همین امروز سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت نام ۴ شرکت متخلف دیگر را به سازمان تعزیرات ارجاع داد که تخلف این ۴ شرکت هم مانند آن ۱۴ شرکت، گران فروشی است.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی افزود: پرونده این ۴ شرکت هم بلافاصله به شعب مربوطه در تعزیرات ارسال شد و در کوتاه ترین زمان رسیدگی می شود.

رایگانی درباره آخرین وضع پرونده این شرکتها گفت: شعبه هایی در تعزیرات برای رسیدگی به تخلفات این شرکتها تعیین شده است و در برنامه زمان بندی شده هر یک از این شرکت ها برای ارائه توضیحاتی به تعزیرات دعوت می شوند و امروز ۳ شرکت را فراخوان کردیم تا توضیحاتشان را ارائه کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در خصوص تخلفات بازار ارز، سکه ، خودرو و موضوع ثبت سفارش ها نیز پرونده ای به تعزیرات ارجاع شده است؟ گفت: هنوز پرونده ای به ما ارجاع نشده است.

کد خبر 349554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.