۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
سه سبک بر روی یک دیوار

آب را آبرنگ زنده کرده است و کلمات بر روی بوم بارنگ و روغن جان گرفته‌اند و این زنده کردنِ فرهنگ است که بر تَن مینیاتور خوش می‌نشیند؛ سه سبک که بر روی دیوار، یک کار گروهی را از نقاشان به نمایش گذاشته است.

در صدوهجدهمین نمایشگاه گالری نگاه نو، نقاشی‌هایی ارایه شده است که توسط ۱۱ هنرمند و با استفاده از تکنیک‌های مینیاتور، رنگ‌ و روغن و پاستل خلق شده‌اند.

بابک شکرانی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: در این نمایشگاه  ۳۸ اثر در قالب آبرنگ، رنگ و روغن و مینیاتور ارایه شده‌ که از این تعداد، ۱۵ اثر آن مینیاتور و بقیه آثار آبرنگ و رنگ و روغن است.

مدیر گالری نگاه نو ادامه داد: نقاشی‌های رنگ‌ و روغن‌ در قالب نقاشی‌خط و آثار انتزاعی کار شده‌اند و آبرنگ‌ها عمدتاً طبیعت را به تصویر کشیده‌اند؛ ضمن اینکه آثار مینیاتور نیز در سبک ایرانی خلق شده‌ و در واقع سبکی از آثار استاد فرشچیان را به نمایش گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه آثاری از شیداسادات میرهادیان، الهام گیوه‌چیان، آلاله رشیدیان، شیما آتش‌گنجه، شیماسادات میرهایدیان، افروز دانش‌پناه، حسین خلیفه‌سلطانی، فرشته شادمانی، مائده عبدالهی، طیبه احمدی و محسن حمزه‌زاده قهدریجانی ارایه شده است.

این نمایشگاه گروهی نقاشی، جمعه پنجم مردادماه ساعت ۱۷ در گالری نگاه نو افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۰ مردادماه ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ به این گالری، واقع در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره ۳، باغ ارم مراجعه کنند.

کد خبر 349438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.