ورزش ما قائم به شخص است/ سپاهان به حضور تماشاگران عادت دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من در زمان سرمربی گری تیم ملی، دو اجلاس رفتم که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه تلاش می کردند ولی آن ها دنبال امیر قلعه نویی بودند که ما را محروم کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرقلعه نویی در نشست خبری پس از بازی برابر صنعت نفت آبادان گفت: ورزش ما ۴۰ سال است که قائل به شخص شده است، در گذشته برای دریافت مجوز حرفه ای باشگاه ها تلاش زیادی می کردند ولی الان صورت مسئله را پاک می کنند تا به تیم ها مجوز دهند اما سپاهان با این تیم خوب و ورزشگاه خوب باید بی تماشاگر باشد.

وی افزود: بازی خوبی داشتیم اما هنوز در حد و اندازه های خودمان نبودیم ولی امیدوارم در بازی های بعد، بهتر شویم و فکر می کنم که می توانستیم این بازی را هم ببریم. عدم حضور تماشاگران هم بسیار تاثیر گزار بود چون سپاهان به حضور تماشاگران عادت دارد ولی برخی تیم ها اینطور نیستند.  

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص تاثیر عدم حضور تماشاگران در نتیجه بازی اظهار کرد:  من در زمان سرمربی گری تیم ملی، دو اجلاس رفتم که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه تلاش می کردند ولی آن ها دنبال امیر قلعه نویی بودند که ما را محروم کنند. البته آقای تاج اگر تیم دیگری بود برای بخشش آن ها ورود می کرد اما به خاطر فشارها، این کار را نکرد. متأسفانه ورزش ما قائم به شخص است.

قلعه نویی ادامه داد: ذوب آهن را ببینید که چقدر عالی بود و فوتبالی بسیار خوبی ارائه می داد ولی به دلیل این که من مربی این تیم بودم، ذوب آهن در بهترین ها نماینده ای نداشت. 

 وی تاکید کرد: در حق اصفهانی ها اجحاف می شود، ببینید در مراسم بهترین ها بازیکنان ذوب آهن که از تیم های زیادی پیشنهاد داشتند در لیست نبودند ولی امیدوارم شخص ها از فوتبال کنار بروند. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه لیک کم گل شروع شده تصریح کرد: در مورد تیم خودم باید بگویم که ما در دیدارهای تدارکاتی، بسیار خوب بودیم اما هفته های اول همینطور است ولی به نظر من باید با اختلاف ۲ گل می بردیم. البته اگر توپ های ما گل می شد شاید  نتیجه چیز دیگری رقم می خورد البته این معضل است و باید به آن فکر کرد.

قلعه نویی، در مورد این که سپاهان چه زمانی، به فرم ایده آل خود خواهد رسید، خاطر نشان کرد: فکر می کنم هفته پنجم یا ششم بهتر شویم. هافبک بازیسازی می خواهیم که یک بازیکن خارجی را در نظر گرفتیم و با آمدن وی در هفته آینده و هماهنگ شدن بختیار رحمانی بهتر خواهیم شد.

کد خبر 349388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.