مذاکره با آمریکا، مشکل اقتصادی را رفع نخواهد کرد

نطنز-امام جمعه موقت بادرود گفت: مذاکره با آمریکا به منظور رفع مشکلات کشور،خطایی واضح برای مردم و مسوولان خواهد بود

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت لاسلام ابوالفضل کلثومی در خطبه های نمازجمعه شهر بادرود با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب به امامت آیت الله طالقانی اظهار کرد: سنگر نماز جمعه محل اعزام رزمندگان به جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس بوده و در عرصه جنگ نرم دشمن و تبیین مواضع نظام و رهبری و حمایت از مسئولان و بیان دستاوردهای انقلاب و خواسته های مردم به خوبی ایفای نقش کرده است.

امام جمعه موقت بادرود گفت: نهاد نمازجمعه از سویی تریبون و صدای مردم بوده و از طرفی محلی برای بیان مواضع نظام و رهبری است.

وی تصریح کرد: نمازجمعه پایگاه معنویت، مقاومت، بصیرت افزایی و تقویت بصیرت دینی و سیاسی مردم است که باید از این ظرفیت عظیم به نحو شایسته استفاده شود و قدردان باشیم.

کلثومی ادامه داد: منافقین که به شهادت رساندن ۱۷ هزار شهروند ایرانی را در کارنامه سیاه خود دارند امروز هم برای آمریکایی ها جاسوسی می کنند و آنها نیز فکر می کنند ایران همچون سال ۶۷  آسیب پذیر است در حالی که روز گذشته سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پاسخ محکمی به این یاوه گویی ها داد.

خطیب جمعه بادرود تأکید کرد: مذاکره با آمریکا سودی ندارد و اگر فکر کنیم رفع مشکلات کشور در گرو مذاکره و رابطه با آمریکا است خطایی واضح مرتکب شده ایم چرا که آنها با اصل نظام اسلامی مشکل دارند و دنبال بازپس گیری جایگاه از دست رفته خودشان در ایران هستند که این آرزو را به گور می برند.

وی با محکوم کردن اقدام تروریستی در پاکستان و سوریه اظهار کرد: رزمندگان یمنی نیز پاسخ محکمی به متجاوزین سعودی دادند و با زدن ناوچه آنها و حمله به فرودگاه ابوظبی و درسی به این دشمنان و وابستگان به اجانب دادند.

کد خبر 349373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.