بقاع متبرکه تیران و کرون مقصد گردشگری

تیران-سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون مقصد گردشگری و برنامه های اوقات فراغت فصل تابستان است.

اکبر صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به برنامه های فصل تابستان در بقاع متبرکه اظهار کرد: بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون تا آخر فصل تابستان امسال میزبان بیش از پنج هزار زائر خواهد بود و در این راستا برنامه های فرهنگی متنوعی در این اماکن مذهبی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون مقصد گردشگری و برنامه های اوقات فراغت فصل تابستان است، تصریح کرد: بیشترین سفرها در روزهای تعطیل و در آستان امامزاده احمدرضا(ع) و سیدسرالدین(ع) که در منطقه گردشگری قرار دارند، انجام می شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: طرح نشاط معنوی نیز در چهار بقعه متبرکه این شهرستان با برگزاری کلاس های آموزشی، میزبانی از اردوهای پایگاه های اوقات فراغت و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی انجام می شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب در بقاع متبرکه، تصریح کرد: بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون در فصل تابستان به دلیل موقعیت های جغرافیایی و آب و هوای مساعد این منطقه مورد اقبال مردم شهرستان و مسافران بوده و فعالیت های فرهنگی در این بقاع اثربخش بوده است.

کد خبر 349367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.