به بهانه های سیاسی نباید از نماز جمعه دوری کرد

سمیرم_امام جمعه سمیرم گفت: خداوند با آوردن سوره جمعه در قرآن و تاکید بر حضور در نماز جمعه به همه متذکر شده است که به بهانه های سیاسی نباید ترک نماز جمعه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر نماز جمعه را حافظ ایمان مردم دانست و اظهار کرد: ایمان نیز همچون اموال انسان سارق دارد و با نماز باید از آن حفاظت کرد.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای حضور در نماز جمعه متذکر شد: نماز جمعه یک واجب الهی بوده و این نماز، نماز ولایت است.

بهانه های سیاسی موجب دوری از نماز جمعه نشود

امام جمعه سمیرم خاطرنشان کرد: خداوند با آوردن سوره جمعه در قرآن و تاکید بر حضور در نماز جمعه به همه متذکر شده است که به بهانه های سیاسی نباید ترک نماز جمعه کرد.

حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد: کسانی که به نماز جمعه بی توجه باشند و آن را ترک کنند مورد مزمت قرار می گیرند.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه غرب با ایران اسلامی افزود: دشمنان هر نقشه ای که می توانستند را به کار بردند تا به این حکومت الهی ضربه بزنند که به خواست خدا تیرشان به سنگ خورد.

رییس جمهور آمریکا عربده کشی نکند
امام جمعه شهرستان سمیرم با اشاره به تهدیدهای چند روز گذشته ترامپ در برابر ایران گفت: صحبت های ترامپ در برابر ایران و تهدید به جنگ تنها یک عربده کشی بیش نیست.

وی افزود: ترامپ می داند ایران با تهدیدها تسلیم نخواهد شد و ترسی به دل راه نخواهد داد.

سربازان گمنام امام زمان در کنار مردم هستند

خطیب نماز جمعه سمیرم گفت: سربازان گمنام امام زمان در کنار مردم هستند و لحظه ای غفلت نخواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور نیروهای نظامی برخی کشورها در خلیج فارس گفت: دشمنان نظام در آب های خلیج فارس طعمه ماهیان خواهند شد.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به در پیش رو بودن هفته فنی و حرفه ای گفت: باید مقاطع تحصیلی مورد نیاز به ویژه فنی و حرفه ای مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 349362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.