گلایه مردم نطنز از حضور شتابزده وزیر ورزش و جوانان

نطنز-حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان نطنز منحصر به بازدید بسیار کوتاه از دو سالن ورزشی آماده و شنیدن سخنان یکی از اعضای شورای شهر آن هم به صورت شتاب زده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز(پنجشنبه) در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان اظهار کرد: شهرستان نطنز خوشبختانه به نسبت جمعیت از سرانه و اعتبار خوبی در حوزه ورزش و جوانان برخوردار است البته رفع نواقص کمک می کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه این شهرستان دارای استعدادها و ظرفیت های خوبی است و امیدواریم بیش از پیش شاهد رشد نطنز در عرصه های مختلف باشیم.

مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به نواقص موجود در سالن های ورزشی شهرستان از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد: باید اعتبار لازم برای رفع کمبودها در شهرستان اختصاص یابد.

وی با اشاره به ضرورت تخصیص فضای ویژه به ورزش بانوان در شهرستان سخن افزود: توجه ویژه به ورزش بسیاری از آسیب های اجتماعی را از بین می برد و به طور حتم اگر امکانات لازم در اختیار قرار گیرد جوانان شهرستان را نیز در برابر این آسیب ها بیمه خواهیم کرد.

علیرضا عراقی، عضو شورای شهر نطنز در حضور وزیر ورزش با گلایه از این شتابزدگی در سفر وزیر به شهرستان، به مشکلات عدیده سالن های ورزشی از جمله نبود سرویس بهداشتی مناسب در سالن های نطنز اشاره کرد و خواستار اختصاص اعتبارات به ورزش در شهرستان نطنز شد.

وی گفت: خیران در شهرستان نطنز وظایفی چون ساخت مسجد و مدرسه و بیمارستان را به عهده گرفته اند و اختصاص بودجه در امر ورزش دیگر بر عهده آن ها نیست.

به گزارش ایمنا، در سفر وزیر ورزش و جوانان امروز(پنجشنبه) به شهرستان نطنز مدیر کل ورزش و جوانان استان و رییس هیئت فوتبال استان وی را همراهی کردند.

متاسفانه حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان نطنز منحصر به بازدید بسیار کوتاه از دو سالن ورزشی آماده و شنیدن سخنان یکی از اعضای شورای شهر آن هم به شکل شتاب زده شد.

اهالی ورزش در شهرهای بادرود و خالدآباد از روز گذشته تمامی امکانات را بسیج کرده تا استقبال خوبی از وزیر ورزش داشته باشند، اما متاسفانه علی رغم برنامه ریزی قبلی و هماهنگی انجام شده، سلطانی فر به خاطر ذیغ وقت برای سفر به اردستان سفر به بادرود را کنسل کرد.

البته هیئت همراه وزیر دلیل شتاب در بازدید وزیر ورزش و جوانان از شهرستان نطنز را برگزاری یک جلسه فوری در تهران عنوان کردند.

در این سفر قرار بود آیین افتتاح چمن مصنوعی، دفتر هیئت فوتبال و بازدید از کلوپ شهید کریمی نطنز، همچنین بازدید از مجموعه ورزشی خالد آباد و شهید فیروزی زاده بادرود کنسل شد.

به هر حال هیچ بهانه ای این حضور شتابزده وزیر در شهرستان را با آن همه مشکلات و نواقص در حوزه ورزش و جوانان و البته سخن وزیر در مورد کافی بودن اعتبارات ورزشی در شهرستان را نمی تواند پاسخی قانع دهد.

کد خبر 349316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.