صلواتی: جنبش و تکاپو در شهر علی‌رغم رکود مالی متوقف نشده است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اصفهان در مسیر امید قرار گرفته و علی رغم رکود مالی جنبش و تکاپو در شهر متوقف نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی صبح امروز ( دوشنبه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های جدید شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: امروز آمده‌ایم تا در زمانی‌که فضای روانی جامعه از ناامیدی سخن می‌گوید، از امید سخن بگوییم، زیرا اتفاقات مبارکی در راه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه با تلاش مضاعف و بهره‌گیری از توانمندی‌ها می‌توان از گذرگاه‌های سخت عبور کرد، افزود: در مردادماه امسال بیش از ۴۰۰ دستگاه دوربین برای قانون‌مندتر شدن و افزایش سطح ایمنی شهر به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین قرار است در مردادماه نخستین کارخانه تولید موتورسیکلت برقی در اصفهان افتتاح شود.

صلواتی از فروش انبوه موتورسیکلت‌های برقی و پاکروها در نیمه اول سال جاری خبر داد و افزود: اصفهان در مسیر امید قرار گرفته و علی رغم رکود مالی جنبش و تکاپو در شهر متوقف نشده است.

وی ادامه داد: تعداد ۲۵۰ اتوبوس که در قلعه شور زیر آفتاب قرار گرفته با همت سازمان اتوبوسرانی و حمایت شهردار اصفهان تا پایان سال نوسازی و وارد ناوگان می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با تأمین مباحث مالی ۳۵۰ اتوبوس خریداری شده دیگر نیز در آینده به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد تا سن ناوگان اتوبوسرانی کاهش یابد.

وی از رانندگان اتوبوس که از از ساعت ۴ بامداد تا شامگاه با وجود سختی کار، گرمای شدید، باد و باران صبورانه خدمت‌رسانی می‌کنند، از سختی کار کارکنان مرکز کنترل ترافیک، از پلیس راهور که با توجه به کمبود نیرو خدمت‌رسانی خوبی انجام می‌دهد، از کارکنان سازمان حمل و نقل بار و کالا، پایانه‌های مسافربری و شرکت نیک اندیش تشکر کرد و گفت: افتتاح خط یک مترو با عنوان «یک شهر زیر شهر» و دیگر اتفاقات مهم در مسیری است که بتوانیم امید را به شهر بازگردانده و تدوام بخشیم.  

کد خبر 349014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.