سالن اجتماعات یک هزار نفره تیران و کرون راه اندازی می شود

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: سالن اجتماعات و هنرهای نمایشی یک هزار نفره شهرستان تیران و کرون با تامین هزینه ۱۰ میلیارد ریال توسط یکی از خیران شهر احداث می شود.

مجید حججی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم و نیازهای شهرستان تیران و کرون، احداث سالن اجتماعاتی با ظرفیت بالا است.

وی افزود: برای احداث چنین پروژه ای اعتبارات شهرستان تیران و کرون پاسخگو نبوده و دوراندیشی و نگاه ویژه خیر این شهرستان توانست این مشکل و نیاز مهم را پاسخگو دهد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه پروژه احداث سالن هزار نفره این منطقه به همت رضا بهنیا احداث می شود، تصریح کرد: خانواده بهنیا در شهرستان تیران و کرون مشارکت خوبی برای احداث بیمارستان، مدرسه و مجموعه های فرهنگی و آموزشی داشته اند.

وی به وضعیت اقتصادی کشور و نیازهای گوناگون در هر منطقه اشاره کرد و گفت: در شریط فعلی نیازمند وحدت و انسجام ملی و همچنین مشارکت همه جانبه مردم و مدیران در بخش های مختلف است و بدون وحدت و همکاری قادر به برون رفت از مشکلات نیستیم.

حججی با بیان اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری و عموم مردم وحدت و همکاری است، ادامه داد: باتوجه به اهمیت وحدت و همدلی بین اقشار مختلف و نتایج مثبت این موضوع در دوران دفاع مقدس امروز زمان وحدت دوباره است و باید از تفرقه دوری کنیم.

کد خبر 348547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.