روش دریافت‌خسارت لوازم‌برقی صدمه‌دیده از اداره‌ برق

با مراجعه به "سامانه ثبت و اعلام خسارت ناشی از برق مشترکین خانگی" می‌توانید خسارت لوازم برقی صدمه دیده را بگیرید.

به گزارش ایمنا، تمامی مشترکان خانگی شهری و روستایی، درصورت بروز حادثه می‌توانند تا سقف سه میلیون ریال به‌عنوان خسارت از شرکت بیمه دریافت کنند.

در قبوض برق مشترکان شهری مبلغ ۵۰۰ ریال به‌عنوان بیمه حوادث در هر دوره از مشترک کسر می‌شود که در طول سال این رقم به شش‌ هزار ریال می‌رسد.

با پرداخت اجباری این رقم، تمامی مشترکان خانگی شهری و روستایی، درصورت بروز حادثه می‌توانند تا ۵۰۰ برابر این مبلغ یعنی تا سقف سه میلیون ریال به‌عنوان خسارت از شرکت بیمه دریافت کنند.

اما راه دریافت خسارت ناشی از بروز اشکال در لوازم برقی خانگی ناشی از افت ولتاژ و قطع و وصل یکباره برق (درصورتی که ایراد از شبکه توزیع برق باشد) و تمامی صدماتی که به علت عدم کارکرد مناسب شبکه توزیع و انتقال برق به وسایل برقی خانگی وارد شود؛ مشخص نبود تا اینکه سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه ثبت و اعلام خسارت ناشی از برق مشترکین خانگی" به آدرس http://tavanir.parsianinsurance.com راه اندازی شد.

با مراجعه به این آدرس با صفحه‌ای مواجه می‌شویم که امکان ثبت نام در آن وجود دارد و مشترکان می‌توانند پس از ثبت نام، با دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به درج خسارت‌های وارد شده به لوازم برقی خانگی خود، گزارش دهند. این گزارش‌ها رسیدگی شده و نتایج آن به اطلاعات تماسی که کاربر در زمان ثبت نام وارد کرده، اعلام می‌شود.

کد خبر 348543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.