برگزاری کارگاه "تصویرسازی ذهنی خودنگاره"

کارگاه "تصویرسازی ذهنی خودنگاره" با حضور "ستاره معتضدی" در خانه مشروطه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، این نشست تخصصی از سوی کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان با حضور " ستاره معتضدی" و با هدف ارتقاء هنر تصویرسازی و آموزش تکنیک‌های آن برگزار می‌شود.

ستاره معتضدی متولد ۱۳۶۰ کرمانشاه است و مدت‌ها است در عرصه طراحی، گرافیک، تصویرگری و عکاس و تصویرسازی کتاب کودکان و نوجوانان فعالیت دارد و چاپ چندین جلد کتاب در ایران، لبنان، ترکیه، کره جنوبی، کره شمالی، انگلیس و بسیاری کشورهای دیگر بخشی از فعالیت‌های هنری وی محسوب می‌شود. تصویرگری کتاب گرگها نوشته محمد یوسفی، تصویرگری کتاب داستان خسرو وشیرین، تصویرسازی کتاب مرغ مهاجر در کره شمالی، تصویرسازی کتاب بازرگان در لبنان، تصویرسازی کتاب سوار آبی در انگلستان و تصویرسازی کتاب دامن قرمزی در فرانسه ازجمله فعالیت‌های ستاره معتضدی است؛ وی هم‌چنین توانسته در چندین بینال و جشنواره تصویرسازی داخلی و خارجی مقام‌های متعددی را از آنِ خود کند.

کارگاه "تصویرسازی ذهنی خودنگاره" پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ در خانه مشروطه اصفهان، واقع در خیابان فرشادی برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام در این نشست باید عدد دو را به شماره ۰۹۱۳۴۲۴۴۹۴۵ ارسال کنند، هم‌چنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان isfpc.com مراجعه کنند.

کد خبر 348085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.