توقیف محموله پودربدن‌سازی/ مرگ راننده ۴۳ ساله در تصادف سمند وتراکتور

توقیف محموله پودر بدنسازی در شهرضا، دستگیری سارقان موتورسیکلت حین سرقت در کاشان، مرگ راننده تراکتور ۴۳ ساله در تصادف سمند و تراکتور، توقیف ۲۰۶ با ۱۹ کیلوگرم حشیش در خوروبیابانک و واژگونی سواری پیکان با یک کشته و یک مجروح در اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمدحسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیونت ایسوزو را که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود برای بررسی محموله و مدارک متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو حامل تعداد ۳۳۱ کارتن پودر مکمل بدن سازی خارجی بود که راننده آن مدارک گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله متوقف شدند.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه بیان کرد: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام‌ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان موتورسیکلت حین سرقت در " کاشان"

سرهنگ علی پورکاوه،  فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد : ماموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو نفر که درحال بازرسی از یک دستگاه موتورسیکلت بودند مشکوک و طی بررسی بیشتر متوجه شدند متهمان قصد سرقت وسیله نقلیه مذکور را دارند که بلافاصله وارد عمل شده و سارقان دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در خاتمه با بیان اینکه سارقان به همراه پرونده متشکله جهت تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند از شهروندان خواست: برای پیشگیری از وقوع سرقت موتورسیکلت، صاحبان این قبیل اموال نسبت به تجهیز موارد ایمنی و بازدارنده اقدام نموده و از رها کردن بلاصاحب وسائط نقلیه در معابر و کوچه‌های خلوت بویژه در طول شب پرهیز نمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰اعلام ودر این رابطه همکاری نزدیکی با پلیس داشته باشند.

تصادف سمند و تراکتور مرگ یک نفر را رقم زد

سرهنگ حسن نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان "فلاورجان" از تصادف یک دستگاه سواری سمند با تراکتور در منطقه "پیربکران" مطلع و برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اثر این حادثه رانندگی راننده ۴۳ ساله تراکتور به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، اضافه کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد .

توقیف سواری ۲۰۶ با ۱۹ کیلوگرم حشیش در خور و بیابانک

سرگرد نعمت خلیلی، فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رشیدی" شهرستان "خوروبیابانک" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری ۲۰۶ که از ایستگاه عبور می کرد مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۹ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش که زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص چهار سوداگر مرگ دستگیر وپس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

کشف ۵هزار نخ سیگار قاچاق در نجف آباد

سرهنگ محمدرضا خدادوست، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در راستای اجرای طرح های متعدد مبارزه با قاچاق کالا، بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی و خودرو ها در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری کارهای تخصصی یک دستگاه خودروی وانت را که در خصوص قاچاق سیگار فعالیت داشت را شناسایی ودر حین توزیع سیگار متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۵ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد ، قاچاق کالاهای دخانی و دیگر کالاهای غیر مجاز زمینه تورم و بیکاری جوانان کشور را فراهم می کند .

واژگونی سواری پیکان با یک کشته و یک مجروح در اصفهان

سرهنگ جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی واژگون شدن یک دستگاه سواری پیکان در منطقه "جلگه" تیم گشت انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی سرنشین خودرو در دم فوت و راننده آن به شدت مجروح شد، ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی در دست بررسی است و به زودی اعلام خواهد شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی را فراهم می کند بپرهیزید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

کد خبر 348016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.