سلطانی‌فر: ورزش ایران بهترین روزهای مدیریتی خود را می گذارند

وزیر ورزش و جوانان گفت: من مطمئن هستم تمامی ورزشکاران بخصوص دختران ایرانی در بازیهای آسیایی اندونزی بهترین نتایج تاریخ ورزش زنان را در این رقابت‌ها می گیرند و برای موفقیت آنها از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر در صد و هفتاد و سومین جلسه شورای معاونان گفت: من مطمئن هستم تمامی ورزشکاران، بخصوص دختران ایرانی در بازی های آسیایی اندونزی بهترین نتایج تاریخ ورزش زنان را در این رقابت‌ها می گیرند و برای موفقیت آنها از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه ورزش ایران با همدلی و اتحاد دو نهاد وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، بهترین روزهای مدیریتی خود را می گذارند.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: تمامی مدیران و معاونان در برابر مسائل ورزشکاران بایستی پاسخگو باشند و هیچگونه کوتاهی را قبول نمی کنم. ورزش ایران موفقیت های ارزنده ای در روزهای گذشته بدست آورده و رضایت مردم از نتایج قهرمانان ورزشی مشهود است.

وی تاکید کرد: هیچکس در مسند مدیریت های ورزشی نبایستی موجب ناامیدی مردم شود و در هر زمان و هر موقعیت مدیریتی که قرار داریم امانت دار مردم هستیم و مطالبات آنها نبایستی بدون جواب و پیگیری بماند.

کد خبر 347841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.