بررسی تاریخ سلجوقیان تا برآمدن صفویان در اصفهان

مدیر مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با دوره‌های تاریخی اصفهان با عنوان "از سلجوقیان تا برآمدن صفویه" با حضور "فریدن اله‌یاری" مدیر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خبر داد.

رضا روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا کرد: این کارگاه آموزشی در ادامه سلسله کارگاه‌های آموزشی آشنایی با تاریخ اصفهان برگزار می‌شود که "اصفهان پیش از اسلام"، "اصفهان بعد از اسلام" و "دوره پهلوی" را شامل می‌شود و با توجه به دوره‌های مختلف تاریخیِ دوران اصفهان بعد از اسلام، کارگاه‌های آموزشی این دوره را در زمان‌های متناوبی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به تخصص دکتر اله‌یاری در خصوص دوران ایلخانی و تیموریان که از سلجویان تا روی کارآمدن صفویان بوده است، وی این دوره را در قالب دو کارگاه برای علاقه‌مندان ارایه خواهدکرد؛ دکتر اله‌یاری به دلیل اینکه در مباحث مرتبط با ایلخانیان و تیمویان تخصص دارد، برای آموزش مباحث تاریخ اصفهان در این دو دوره دعوت شده است.

مدیر مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل با بیان اینکه کارگاه آموزشی پیش از اسلام با حضور سیداصغر محمودآبادی در مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل برگزار شده است، گفت: یکی از وظایف ذاتی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل، معرفی اصفهان به مخاطبان است و یکی از بحث‌های شناخت اصفهان، شناخت تاریخیِ اصفهان است که سعی می‌کنیم برای هر دوره از بهترین اساتید آن حوزه اصفهان کنیم که در این شهر نیز در دسترس هستند.

به گزارش ایمنا، کارگاه آموزشی آشنایی با دوره‌های تاریخی اصفهان با عنوان "از سلجوقیان تا برآمدن صفویه" با حضور "فریدن اله‌یاری" چهارشنبه و شنبه  ۲۰ و ۲۳ تیرماه ساعت ۱۶ تا ۱۹ در مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۱۵-۳۲۲۴۵۱۸۴ تماس بگیرند.

کد خبر 347746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.