۱۳ مصدوم و ۲  فوتی در تصادفات رانندگی روز گذشته

رییس مرکز  اورژانس اصفهان گفت: تصادفات روز گدشته در محورهای برون شهری استان اصفهان ۱۳ مجروح و دو فوتی برجای گذاشت.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره حوادث ۲۴ ساعته گذشته اظهار کرد: در این بازه زمانی برخورد پیکان، سمند و پژو در کیلومتر  ۱۰ جاده تیران به شهرکرد دو نفر فوت و شش نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه یک کد اورژانس اعزام شد، افزود: دو فوتی این حادثه که خانمی ۳۸ ساله و مردی ۴۰ ساله بود قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان باخته بودند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان مصدومان چهار نفر خانم و دو نفر آقا بودندکه بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف به وسیله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان "بهنیا"تیران و کرون منتقل شدند.

غرق شدن  نوجوان ۱۴ ساله در منطقه چادگان

راستین همچنین در خصوص حادثه غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در منطقه چادگان دریاچه زاینده رود گفت:  خوشبختانه در این حادثه نجات و احیاء قلبی و ریوی به موقع به وسیله نیروهای امدادی انجام شد.

رییس مرکز  اورژانس اصفهان اضافه کرد: نیروهای امداد رسانی دو آمبولانس ۱۱۵ اورژانس با همکاری پایگاه امداد دریایی هلال احمر در این منطقه این عملیات امداد رسانی را انجام داده و نوجوان را برای تکمیل درمان به بیمارستان "بوعلی" چادگان منتقل کردند.

 واژگونی پژو هفت مصدوم داشت

رییس مرکز  اورژانس اصفهان از وقوع حادثه دیگری در روستای "تندران" خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی شامگاه گذشته در اثر واژگونی پژو در  محور تیران به داران قبل از روستای "تندران" اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ برای امداد خواهی اعلام شد.

راستین با بیان اینکه دراین حادثه هفت سرنشین این خودرو شامل یک مرد، سه زن و سه کودک مصدوم شدند، افزود: این افراد بعد از دریافت خدمات درمانی سرپای در محل حادثه برای تکمیل درمان به بیمارستان "بهنیا" تیران منتقل شدند.

کد خبر 347708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.