عالیقدر: گیتی پسند از ریشه قهرمان است

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هر فوتبالیستی در فوتسال می‌تواند در هر ثانیه توپی را وارد دروازه کند و گل زدم در فوتسال هنر زیادی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران عالیقدر پس از پیروزی خانگی تیمش درهفته نخست مسابقات لیگ برتر مقابل مقاومت البرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه پس از تمرینات زیادی که انجام دادیم توانستیم بازی نخست را با پیروزی پشت‌ سر بگذاریم.

وی ادامه داد: بازی نخست برای هر دو تیم سخت است. نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید توقعات هواداران را برآورده کنیم اما از بازی‌های آینده آن‌طور که شایسته گیتی‌پسند است بازی کنیم.

عالیقدر در مورد گلی که در این دیدار توانست وارد دروازه حریف کند، تصریح کرد: به نظر من گل زدن در فوتسال هنر زیادی نیست و در هر ثانیه می‌توان گلی را به ثمر رساند  اما خوشحال هستم که توانستم در این دیدار برای تیمم مثمرثمر باشم و از همه بازیکنان هم تشکر می‌کنم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: دو اردوی سنگین و تمرینات پرفشار بدنسازی داشتیم. امتیاز بازی اول برای ما خیلی مهم بود که موفق به دریافت آن شدیم.

وی در مورد آینده تیم فوتسال گیتی پسند گفت: گیتی‌پسند یک تیم پرافتخار است و خوشحال هستم که در این تیم بازی می‌کنم. گیتی‌پسند از ابتدا قهرمان بوده و حضور ما در این تیم موجب قهرمانی آن نشده است. این تیم از ریشه قهرمان است، سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هم تیم خوبی را برای این فصل بسته‌اند و با توجه به اینکه بازی‌ها به‌صورت پلی‌آف است، شرایط تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی سخت‌تر شده و در روزهای پایانی لیگ قهرمانی سخت‌تر به دست می‌آید.

عالیقدر خاطرنشان کرد: هدف گیتی‌پسند قهرمانی است، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به این هدف تیم دست یابیم و طبق مواردی که مدنظر کادرفنی و باشگاه است پیش رویم. البته از بازی نخست صحبت کردن در این مورد سخت است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد بازی تیم مقاومت البرز اظهار کرد: مقاومت البرز تیم خوبی است. این تیم بازیکنان جوانی دارد و سرمربی این تیم هم  دو، سه سالی است که هدایت این تیم را برعهده دارد. بابت این تیم به او تبریک می‌گویم که تیمی جوان و خوبی را آماده کرده است و معتقدم مقاومت البرز می‌تواند یقه خیلی از تیم‌های بزرگ را در بازی‌های خانگی بگیرد.  

کد خبر 347689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.