بلژیک برنده فینال زودرس/رویای برزیل برای رسیدن به فینال نقش بر آب شد

تیم ملی بلژیک با پیروزی ۲ بر یک مقابل برزیل راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه،  شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه بین تیم‌های بلژیک و برزیل در ورزشگاه ورزشگاه کازان آرنا با قضاوت "میلوراد مازیچ" به مصاف هم رفتند که در نهایت بلژیک با پیروزی ۲ بر یک، راهی مرحله نیمه نهایی شد.

گل‌ها: فرناندینیو(گل به خودی) و دی بروین برای بلژیک

اخطار: توبی آلدرویرلدو توماس میونیر از بلژیک و فاگنر و فرناندینیو از برزیل

ترکیب دو تیم:

بلژیک: تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، ونسان کمپانی، یان فرتونگن، مروان فلینی، اکسل ویتسل، توماس مونیه، ناصر شاذلی(۸۲-توماس فرمایلن)، کوین دی بروین، ادن هازارد و روملو لوکاکو(۸۷- یوری تیلمانس)

برزیل: آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، میراندا، فاگنر، مارسلو، پائولینیو، فرناندینیو، ویلیان (۴۶- روبرتو فیرمینو)، نیمار جونیور، فیلیپ کوتینیو و گابریل ژسوس(۵۸- داگلاس کاستا)

 برزیل و بلژیک در شرایطی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم در مرحله قبل با یک بازی هجومی توانسته بودند حریفان خود را شکست دهند. بازی با تسلط برزیلی ها آغاز شد و فرصت های نصفه نیمه ای بدست آوردند اما در دقیقه ۱۳ روی یک کرنر ارسالی با گل به خودی "فرناندینیو" دروازه برزیل باز شد.

پس از این گل برزیل باز هم حمله را در دستور کار قرار داد اما فرار "لوکاکو" و پاس او به "دی بروین" با شوت زیبای این بازیکن همراه شد تا بلژیک ۲ بر صفر پیش بیفتد.

در نیمه دوم برزیل سعی کرد تا با مالکیت توپ بتواند بازی را در اختیار بگیرد اما حملات بی اثر شاگردان "تیته" نتوانست دفاع بلژیک را به دردسر بیندازد.

کد خبر 347687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.