سرمایه گذاران بخش بهداشت و درمان حمایت می شوند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این وزارتخانه از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در مناطق مرزی و محروم حمایت می کند.

به گزارش ایمنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز جمعه در مراسم بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازی بانه اظهار کرد: این منطقه دارای پتانسیل های بسیار خوبی برای توریسم درمانی است و می تواند خدمات خود را علاوه بر مردم شهرستان به بیماران اقلیم کردستان عراق نیز ارائه کند.

وی از مسئولان خواست تمام توان خود را بکار بگیرند تا مردم احساس امیدواری کنند و به این باور برسند که مسئولان با تمام توان برای بهبود معیشت آنها تلاش می کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه مجوز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازی بانه ۲۵ سال پیش صادر و عملیات آن نیز در سال ۱۳۸۷ شروع شد، اضافه کرد: جای تاسف است که این بیمارستان بعد از ۲۵ سال به بهره برداری می رسد، اما احداث این بیمارستان در دولت تدبیر و امید با جدیت پیگیری شد و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: بخشی از این مقوله بخاطر زیاده خواهی های سردمداران این کشور و بخشی نیز بخاطر برخی شیطنت های داخلی و منطقه ایی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: دشمنان در پی ایجاد نارضایتی مردم و اغتشاش در داخل کشور هستند و ما باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم که کمترین فشار بر روی مردم باشد. ایران اسلامی در گذشته نیز تحریم ها را تجربه کرده و با وحدت مردم و مسئولان همه آنها را پشت سر گذاشته است.

وی ابراز امیدواری کرد با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم این مرحله نیز پشت سر گذاشته می شود و ایران به عنوان نماد مقاومت در برابر استکبار جهانی بیشتر در جهان مطرح خواهد شد.

هاشمی گفت: برخی رسانه های خارجی و نیز برخی رسانه های غافل شده داخلی زمینه های بدگمانی در جامعه را ایجاد می کنند در حالیکه لازم است همه از منافع ملی کشور دفاع کنند.

وی در خصوص تغییرات انجام شده در شهرستان مرزی بانه افزود: این شهرستان در مقایسه با اوایل انقلاب چهره ای کاملا متفاوت به خود گرفته ولی انتظار می رود بخش خصوصی در آن برای احداث بیمارستان خصوصی اقدام کند.

به گزارش ایمنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه به منظور افتتاح چند طرح بیمارستانی و درمانی با استقبال استاندار کردستان، نماینده مردم بانه و سقز در مجلس و مسئولان حوزه بهداشت و درمان کردستان وارد شهرستان مرزی بانه شد.

منبع:ایرنا

کد خبر 347662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.