بازار داغ کشف تریاک در اصفهان/ قاچاقچیان بلوط سمیرم شناسایی شدند

کشف ۱۲۸ کیلوگرم تریاک در نقاط مختلف استان و دستگیری قاچاقچیان چوب بلوط در سمیرم از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ سیدتقی حسینی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: مأموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور "ابرکوه" به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و متواری شد که مأموران وارد عمل شدند و در اقدامی ضربتی خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۲۰ کیلوگرم تریاک که در صندوق‌ عقب خودرو جا ساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری ۲ خرده فروش مواد افیونی و کشف ۸ کیلو تریاک در نجف آباد

سرهنگ محمد رضا خدا دوست، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: درپی وصول اخباری مبنی بر توزیع و فروش مواد افیونی توسط ۲ خرده فروش در این شهرستان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ خدادوست با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه این دو سوداگر مرگ بازرسی شد که مقدار هشت کیلوگرم تریاک کشف شد، اظهار کرد: در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انهدام باند سارقان منازل با ۱۱ فقره سرقت در شاهین شهر

سرهنگ رجبعلی مختاری، فرمانده انتظامی شاهین‌شهر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهر شاهین شهر ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری ادامه داد : فرد دستگیر شده به سرقت یک میلیارد ریال اموال مسروقه طی ۱۱ فقره سرقت با همدستی ۲ سارق دیگر اعتراف کرد.

مختاری از دستگیری همدستان سارق خبر داد و بیان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۴۰ میلیون ریال چوب بلوط جنگلی قاچاق در سمیرم

. سرهنگ "سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی سمیرم اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رییسیان" شهرستان "سمیرم" حین کنترل خودروهای عبوری به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب بلوط جنگلی قاچاق کشف شد.

سرهنگ قرقانی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۴۰ میلیون ریال اعلام شده است. 

سارق خودرو دقایقی پس از سرقت دستگیر شد

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۶ اصفهان حین گشت زنی به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و طی استعلام بعمل آمده مشخص شد دقایقی قبل سرقت شده است .

وی تصریح کرد: سارق با رویت ماموران از محل متواری که گشت انتظامی وارد عمل شد و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این خودرو حین فرار با چندین دستگاه خودرو برخورد و خساراتی وارد کرده بود بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد :اجازه نخواهیم داد نا امنی در شهر باعث نارضایتی شهروندان شود وبرای ایجاد مقوله امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

توقیف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی اطلاع کارآگاهان از دپوی محموله‌ای کالای خارجی در انباری ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی کارآگاهان از انبار موردنظر بازرسی کردند که تعداد یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم بادام پوست‌کاغذی ، ۳ کیسه بزرگ البسه خارجی و ۳۰ کارتن حاوی ۷۰۰ بطری شیشه‌ای مایع شکلات خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام‌شده است بیان کرد: در این زمینه ۲ قاچاقچی کالا دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ سلیمیان خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کد خبر 347572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.