سپاهان، کریمی، غلامی؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

تیم فوتبال سپاهان که با حضور امیر قلعه نویی می خواهد خود را در قامت یک مدعی معرفی کند ضمن جذب بازیکنان مورد نظر و آغاز تمرینات زودهنگام، تعدادی از بازیکنان خود را نیز از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از حضور امیر قلعه نویی در رأس کادرفنی تیم فوتبال سپاهان گمانه زنی‌ها در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان سپاهان آغاز شد. قلعه نویی خیلی سریع بازیکنان مورد نظر خود را خرید و لیست خروجی بازیکنان را مشخص کرد. 

ابراهیم صالحی، خالد شفیعی، سجاد شهباز زاده، سید پیام نیازمند، شهاب عادلی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و کی‌روش استنلی سوارز بازیکنانی بودند که با نظر امیر قلعه نویی جذب شدند و مهدی شریفی، مهدی امینی، مسعود حسن زاده، رضا میرزایی، ابراهیم عالمه، ادون حسنی و مروان حسین بازیکنان جداشده از سپاهان هستند که یا به دلیل اتمام قرارداداز این تیم جدا شدند ویا به صورت قرضی به تیم دیگری پیوستند.

در این بین باشگاه سپاهان و شخص امیر قلعه نویی خیلی سعی داشتند تا علی کریمی را در تیم نگه دارند، حتی قلعه نویی به صورت مستقیم با این بازیکن صحبت کرد و بر همین اساس امیدوار بود تا کریمی در تیم بماند اما روز گذشته امیر قلعه نویی در مصاحبه با رادیو تهران در خصوص شرایط علی کریمی گفت: « با تنها بازیکنی که صحبت کردم کریمی بود و در مورد شرایط با وی صحبت کردم. گفتم که راه محرم را برود اما بعد اینکه به باشگاه رفت، در باشگاه صحبت های دیگری را مطرح کرده که برایم جای تعجب داشت. من معتقدم بازیکن هر جایی که هست باید با دلش بازی کند.»

بازیکن دیگری که به دلیل اتمام قرارداد آنچنان موضع خواصی نسبت به ماندن یا رفتن از سپاهان نداشت عارف غلامی بود. این بازیکن که در زمان ویسی، کرانچار و ابراهیم زاده در ترکیب سپاهان قرار می گرفت، گویا با اتمام قرارداد خود آنچنان تمایلی به ماندن در سپاهان ندارد و به جز چند جلسه ابتدایی، دیگر در تمرینات سپاهان حاضر نشده است. قلعه نویی در مصاحبه روز گذشته خود با اشاره به غیبت این بازیکن در تمرینات تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: «عارف غلامی سه هفته است که در تمرینات حاضر نمی شود و بازیکنی که سه هفته است تمرین نمی کند یعنی عملا نخواسته در کنار ما باشد. برای خودش و تیمش آرزوی موفقیت می کنم.»

آن گونه که از صحبت های قلعه نویی برمی آید ارتباط سپاهان با غلامی و کریمی در زمان کنونی به کلی قطع شده و این دو بازیکن در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال در سپاهان نخواهند بود. ضمن اینکه چندی پیش علی کریمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرده بود که در صورت جدایی از سپاهان در تیم غیر ایرانی بازی خواهد کرد و عارف غلامی هم علیرغم تمایلاتی که برای ماندن در سپاهان نشان می داد انگار دوست نداشت در شرایط کنونی در سپاهان باشد.

به هر حال جدایی این دو بازیکن از سپاهان خیلی به مذاق هواداران سپاهان خوش نیامد اما آن ها می توانند امیدوار باشند که کریمی و غلامی در شرایط کنونی از سپاهان دور شده اند و در سال های آینده به این تیم باز خواهند گشت.

کد خبر 347550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.