برگزاری همایش ملی "حق مالکیت ادبی، گفته و ناگفته ها" در کاشان

کاشان - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، از برگزاری همایش ملی "حق مالکیت ادبی، گفته ها و ناگفته ها" در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حسین معافی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش ملی "حق مالکیت ادبی، گفته ها و ناگفته ها" با موضوع آشنایی نویسندگان و ناشران با حقوق مادی و معنوی خود به مدت دو روز از ۱۵ شهریورماه در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب کاشان به عنوان چهارمین شهر پایتخت کتاب ایران علاوه بر اجرای ۴۰ طرح فرهنگی در حوزه کتاب، سه رویداد ملی نیز در این شهر برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: همایش ملی "حق مالکیت ادبی، گفته ها و ناگفته ها"، ایجاد گذر فرهنگی و نمایشگاه استانی کتاب سه رویداد ملی خواهد بود که تا پایان سال جاری در کاشان برگزار می شود.

معافی، با اشاره برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی این همایش در اداره فرهنگ و ارشاد کاشان خاطرنشان کرد: این همایش ملی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن صنفی داستان نویسان استان تهران، شهرداری کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با حضور نویسندگان مطرح کشور و مدیران و فعالان حوزه نشر به مدت دو روز در کاشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 347513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.