تکمیل پروژه مجتمع و پارکینگ کمرزرین تا سال ۹۸

پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ کمرزرین در ضلع شمال شرقی میدان جلوخان مسجدجامع در دست احداث است و در نیمه نخست سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

مدیر پروژه میدان امام علی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این مجتمع شامل دو طبقه با ۴۲۰ واحد تجاری و دو طبقه پارکینگ با گنجایش ۴۵۰ خودرو است. هزینه‌ای افزون بر۱۵۰ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است که ۹۰ میلیارد تومان شهرداری اصفهان و ۶۰ میلیارد آن را بخش خصوصی و مشارکت کنندگان در طرح تامین کردند. 

مدیر پروژه میدان امام علی با بیان اینکه عملیات احداث پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ کمرزرین در مراحل پایانی است، ابراز امیدواری کرد: در نیمه نخست سال ۹۸ از این طرح بهره برداری شود.

رضایی همچنین در خصوص زمان بهره برداری از موزه میدان امام علی(ع) نیز گفت: با تلاش‌های انجام شده سعی داریم نیمه نخست سال جاری مرمت و احیاء موزه را تکمیل کنیم.  رفع مشکل آزادسازی چهارباب مغازه که در این پروژه قرار دارد، روند بهره‌برداری از این طرح را تسریع می‌کند.

مدیر پروژه میدان امام علی با بیان اینکه این طرح شامل دو بخش بازسازی و نوسازی موزه می‌شود اضافه کرد: سطح کل پروژه سه هزار و ۲۰۰ مترمربع با هزینه‌ای افزون بر پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: در این موزه آثار و اشیاء تاریخی که در روند احیاء میدان امام علی(ع) کشف شده به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر 347300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.