رضایتمندی بیمه شدگان در گرو افزایش تعامل با موسسات بیمه گذار است

نطنز-رییس اداره بیمه سلامت شهرستان نطنز گفت: افزایش دانش و بالابردن سطح آگاهی بیمه شدگان درحوزه سلامت موجب صرفه جویی در هزینه‌های بالای درمانی، جلوگیری از اتلاف وقت و به تبع آن رضایتمندی بیمه شدگان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ جواد تدبیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش ارتباط خوب و موثر سازمان بیمه سلامت ایران با موسسات بیمه گذار و ادارات، نقش مهمی را در میزان رضایتمندی بیمه شدگان از این سازمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط با موسسات بیمه گذار، ارایه تمامی بخشنامه های مختص بیمه شدگان به این موسسات و آشنایی بیمه شدگان تحت پوشش، از قوانین و دستور العمل های سازمان بیمه سلامت است که می تواند نقش موثری در موفقیت سازمان و رضایت مندی هرچه بیشتر آنان داشته باشد.

رییس اداره بیمه سلامت شهرستان نطنز با بیان اینکه از جمله وظایف مهم و اساسی سازمان بیمه سلامت ایران و نیروی انسانی این سازمان اطلاع رسانی و توانمندسازی بیمه شدگان در راستای حقوق بیمه ای آنها است، گفت: باتوجه به ماده ۹ بند قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی، توانمندسازی به معنای افزایش توانایی های فردی و جمعی به منظور تامین نیازها توسط خود فرد است.

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت ایران برای ایجاد نقش بهتر و موثرتر در نظام سلامت باید با ارایه اطلاعات لازم، بستری ایجاد کند تا بیمه شده بتواند کنترل بیشتری بر جریان سلامت و بیماری خود پیدا کرده و یک حامی مطلع در کنار خود ببیند تا بتواند تصمیمات بهتری برای سلامت فردی بگیرد.

تدبیری افزود:  افزایش دانش و بالابردن سطح آگاهی بیمه شدگان درحوزه سلامت موجب صرفه جویی در هزینه‌های بالای درمانی، جلوگیری از اتلاف وقت و به تبع آن رضایتمندی بیمه شدگان است.

کد خبر 347275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.