روزهای خوب در انتظار اسکیت

رییس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: نبود پیست های مناسب و زمین های استاندارد اسکیت بزرگترین ضعف ما در حوزه زیرساختی است.

حسن مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فعالیت‌های هیئت در سال ۹۷، اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته مسئولیت هیئت اسکیت استان را برعهده گرفتم و از ابتدای امسال فعالیتمان را آغاز کردیم. شرکت در نمایشگاه و راهپیمایی حمل و نقل پاک، حضور دو هزار نفری اسکیت‌بازان رشته‌های مختلف استان در همایش همگانی دوچرخه‌سواری و اسکیت هفته اصفهان در میدان نقش جهان،  برگزاری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در چهار رشته آقایان و بانوان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان و میزبانی از اردوهای تیم ملی فری‌استایل در نجف‌آباد از جمله فعالیت‌های سه ماهه ابتدایی امسال بود و در هفته جاری نیز یک دوره کلاس مربیگری درجه سه اسکیت در اصفهان برگزار می‌کنیم که تاکنون ۳۰ نفر از استان‌های مختلف برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

رییس هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان اسکیت بازان قهرمان جهان و آسیا را داریم که تاکنون توانسته‌اند در تورنمنت‌های مختلف برای استان مدال‌های رنگارنگی به ارمغان آورند،  تصریح کرد: در گذشته زیرساخت‌های حرفه‌ای اسکیت در اصفهان وجود نداشته و اکثر زیرساخت‌های عمومی توسط شهرداری ایجاد شده بود.

وی خاطر نشان کرد: نبود پیست های مناسب و زمین های استاندارد اسکیت بزرگترین ضعف ما در حوزه زیرساختی است که در شهر وجود ندارد، البته مدیرکل ورزش و جوانان استان قول مساعدت داده که زمینی را در  اختیار ما بگذارند تا بتوانیم با بخش خصوصی وارد مذاکره شویم.

وی ادامه داد: تا کنون چندین زمین برای ساخت پیشنهاد شده و ما هم به دونبال یکی دو اسپانسر هستیم، این ورزش توجیح اقتصادی دارد و با کمک شهرداری و اداره کل می توانیم این کار را انجام می دهیم.

مالکی حضور اعضای شورای اسلامی شهر را در برنامه های هیئت قوت قلب برای ورزشکاران این رشته دانست و افزود: با توجه به اینکه اصفهان پایتخت اسکیت ایران است و تنها  استانی هستیم که در طول تاریخ اسکیت مدال جهانی  کسب کرده ایم، فکر می کنم با حمایت مدیریت شهری روزهای خوبی در انتظار اسکیت خواهد بود.

کد خبر 347245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.