اخلالگران بازار به جرم مفسد اقتصادی تحت پیگرد قرار می‌گیرند

رییس کل دادگستری استان اصفهان با انتقاد شدید از فرصت‌طلبان در شرایط فعلی بازار گفت: دستگاه قضایی استان اصفهان اخلالگران بازار را شناسایی و به عنوان مفسد اقتصادی تحت پیگرد قضایی قرار داده و اشد مجازات‌های قانونی را نسبت به آنها اعمال خواهد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی وفا صبح امروز در مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هفتم تیر و در رأس آنها شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی(ره) ایشان را صاحب همه فضایل اخلاقی دانست و اظهار کرد: شهید بهشتی به معنای واقعی کلام مجسمه تقوا و تندیس عدالت و حامی مظلومان، آینده نگر، دشمن شناس و ذوب در ولایت بود و امروز در این قطعه از بهشت گرد هم آمده ایم تا بار دیگر عهد و پیمان ببندیم که ادامه دهنده راه و خط فکری این شهید والامقام و سایر شهدا هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به قضات و کارکنان دادگستری استان اصفهان افزود: کمبودها و کاستی‌ها به لحاظ نیروی انسانی و فضای فیزیکی در قوه قضاییه بر کسی پوشیده نیست اما از همکارانم می خواهم با روحیه جهادی و ایثار در جهت جلب رضایت بیشتر مراجعان محترم تلاش مضاعف نمایند.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان در این رابطه سه اصل را مورد تأکید قرار داد و گفت: برخورد مناسب توأم با محبت با مراجعان، سرعت بیشتر در رسیدگی‌ها و کاهش اطاله دادرسی و صدور احکام متقن قضایی و عادلانه سه اصل مهمی است که ضروری است قضات و کارکنان در دادگستری استان در دستور کار داشته باشند.

وی با انتقاد شدید از فرصت‌طلبان در شرایط فعلی بازار تصریح کرد: برخی افراد سودجو و فرصت طلب با اخلال و ایجاد آشفتگی در بازار به دنبال جولانی برای رسیدن به اهداف پلید خود هستند و عرصه را بر مردم تنگ می‌کنند و من امروز اعلام می‌کنم دستگاه قضایی استان اینگونه افراد را شناسایی و به عنوان مفسد اقتصادی تحت پیگرد قضایی قرار داده و اشد مجازات‌های قانونی را نسبت به آنها اعمال خواهد کرد.

خسروی وفا همچنین اعلام کرد سه شعبه ویژه در دادسرا، دادگاه و محاکم تجدیدنظر به این امر اختصاص یافته تا با سرعت و به صورت ویژه به پرونده این جرایم رسیدگی شود.

وی از همه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی خواست همگام با دادگستری با عزم جدی در جهت بررسی، تحقیق و معرفی مخلان در نظام اقتصادی بیش از پیش همکاری کنند.

کد خبر 347183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.