مردم باید برخورد با مفسدان را ببینند

 نطنز-امام جمعه بادرود گفت: مردم باید اقدامات قوه قضاییه را در برخورد با مفسدان اقتصادی به خوبی لمس کنند تا اعتماد آنان باز گردد.

به  گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت السلام قاسمی در خطبه های نماز جمعه بادرود با انتقاد از وضعیت اقتصادی و نظارت بر شرایط بازار اظهار کرد: چرا شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که افرادی بتواند با ارز دولتی کالا وارد کرده، اما با ارز آزاد در بازار بفروشند.

امام‌ جمعه بادرود گفت: چرا باید یک فرد بتوانند با خرید هزاران سکه طلا ده‌ها میلیارد تومان سود کرده و بازار را ملتهب کند چنین وضعیتی نشان از نبود نظارت کافی بر بازار است.

قاسمی با اشاره به اینکه در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم٬ اظهار کرد: مردم باید اقدامات قوه قضائیه را در برخورد با مفسدان اقتصادی لمس کنند چراکه در این صورت به اطمینان می‌رسند.

 وی تصریح کرد: اگر هرکدام از قوای سه‌گانه در انجام وظایف خود سهل‌انگاری کنند عملکرد آنان به‌پای نظام نوشته خواهد شد.

امام‌جمعه  بادرود با اشاره به مسئولیت مردم در شرایط فعلی اقتصادی ادامه داد: همدلی ایجاب می‌کند در شرایط فعلی اگر فردی جنسی را با قیمت قبل خریده با قیمت امروز در بازار عرضه نکند.

وی با اشاره به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های نظام استکباری در جنگ اقتصادی علیه ایران افزود:  دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که در این جنگ اقتصادی مردم آنان را زمین‌گیر خواهند کرد.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به جنایت های آمریکا در ایران اظهار کرد: پرونده جنایت آمریکا در  ایران در طول تاریخ سیاه و سنگین بوده و با مرور آن می توانیم به خباثت این مستکبران پی ببریم.

وی تصریح کرد: کودتای ۲۸ مرداد، شهادت دانشجویان در ۱۶ آذر، حمایت از رژیم شاه، تبدیل سفارتخانه به لانه جاسوسی، مصادره اموال ایران، تحمیل جنگ تحمیلی، کودتای نوژه، ساقط کردن هواپیمای مسافربری، حمایت از منافقان و مشارکت در ترور ۱۸ هزار شهید، تحریم ظالمانه، حمایت از فتنه گران و اغتشاش گران، ترور دانشمندان هسته ای و تهدید مستمر نظامی تنها بخشی از شیطنت و توطئه های آمریکا در ایران است و این رویکرد هرگز تغییر نخواهد کرد.

کد خبر 347114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.