مسئولان با رفتار خود به فشارهای روانی دامن نزنند

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: دشمن با پاشیدن بذر نامیدی و بحرانی جلوه دادن کشور به دنبال سوء استفاده از آزادی علیه امنیت ملی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه شهر نطنز با اشاره به هفته افشای جنایات آمریکایی، گفت: آمریکا با حمله به هواپیمای مسافربری ایران تعدادی از مسافران هواپیما را به شهادت رساند، اما امروز شما ملت ایران به خوبی توانستید در مقابل زورگویی های آمریکا بایستید و زمینه رسوایی این رژیم ستمکار را فراهم کنید.

امام جمعه نطنز با بیان اینکه استکبار جهانی مدعی مدیریت جهان است، اظهار کرد: زمانی که به سوریه، عراق و افغانستان نگاه می کنیم، جز ظلم و بیداد نمی بینیم، آمریکا امروز با ۱۰ هزار نیرو در افغانستان چه می کند، امروز سعودی ها در یمن با حمایت چه کسی جنایت می کنند، این مدیریت مورد ادعای آمریکایی ها بر جهان است.

وی با بیان اینکه دشمن با پاشیدن بذر ناامیدی، دلسردی و بحرانی جلوه دادن کشور به دنبال سوءاستفاده از آزادی علیه امنیت ملی است، تصریح کرد: علی رغم اینکه قوه مجریه خط مقدم این جبهه است، اما مسئولان و مردم نیز هنوز این جنگ را باور نکردند.

امینی خاطرنشان کرد: چرا مسئولان با رفتار خود به ایجاد فشارهای روانی مورد مطالبه دشمن دامن می‌زنند، بخشی از گرانی‌های موجود واقعی نیست و برخی افراد خواسته یا ناخواسته آن را تشدید می‌کنند و این چیزی جز بازی کردن در زمین دشمنان نیست.

وی افزود: مسئولان با موضوع‌گیری درست و مجلس با قانون‌گذاری اصولی باید مراقب حربه دشمن باشند، همدردی با مردم و شنیدن مطالبات به‌حق آن‌ها، رسیدگی به مسئله قاچاق، ارز، گرانی و واردات بی‌رویه وظیفه مسئولان است.

 خطیب جمعه نطنز افزود: قوه قضاییه باید باخیانت کاران اقتصادی به‌طور جدی برخورد کند.

امینی گفت: چرا نباید کسی که واردات بی‌رویه انجام می‌دهد معرفی و شناسایی شوند، این کمتر از سایر جرائم دیگر است.

امینی با بیان اینکه مشکلات جامعه قابل رفع است، تصریح کرد: در این چهار دهه دشمن هر چه در توان داشت علیه ملت ایران به کاربست و باید همانند دوره‌های گذشته پشت سر رهبر معظم انقلاب صف‌آرایی کنیم و روی ارزش‌های خود بایستیم و باید بدانیم مقاومت هزینه دارد.

کد خبر 347113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.