کوتاهی داخلی و تحریم های خارجی مانع رشد کشور شده است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: کوتاهی در فعالیت، سوء مدیریت های داخلی و تحریم های خارجی مانع رشد اقتصادی کشور شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به تلاش دشمن در ضربه زدن به ایران اظهار کرد: دشمن در یک جنگ همه جانبه تمام تلاش خود را برای ضربه به کشور و زمین گیر ساختن نظام بکار گرفته که در چنین شرایطی باید برجامی در کشور تصویب و اجرایی شود.

وی افزود: سران سه قوه باید تصمیم گیری های سریع و جدی برای رفع مشکلات داشته باشند و مردم و مسئولان در رده های مختلف با حفظ وحدت عامل انسجام برای ایستادگی در برابر دشمنان باشند و از تفرقه و جناحی عمل کردن بپرهیزند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه کوتاهی از جانب مدیران کشور غیرقابل تحمل است، تصریح کرد: کوتاهی در فعالیت، سوء مدیریت های داخلی و تحریم های خارجی مانع رشد اقتصادی کشور شده و اگر این کوتاهی در فعالیت ها اصلاح شود ثروت بالفعل به قدرت تبدیل می شود.

وی ادامه داد: شرایط سخت اداری مانع از سرمایه گذاری در کشور شده که این موضوع به توسعه زیرساخت های اقتصادی ضربه زده و همواره خام فروشی کرده ایم و یا قدرت صادرات برای تولیدات داخلی نداشته ایم.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه توان نیروی انسانی، منابع طبیعی و دارایی های کشور قدرت فراگرفتن بازار خاورمیانه را دارند، خاطرنشان کرد: باید به جای خام فروشی، حوزه صنعت و تولید صادرات را تقویت کنیم و حداقل ممکن بازار خاورمیانه را در دست بگیریم.

وی بر توسعه ورزش های همگانی و ورزش های اصیل ایرانی تاکید کرد و گفت: به جای تبلیغ ورزش های غربی و بی محتوا ورزش های اصیل ایرانی را ا زجمله ورزش پهلوانی و قهرمانی را که با ذکر و مدح اهل البیت(ع) نیز همراه است را تبلیغ کنیم که در این خصوص صدا و سیما نقش اساسی دارد.

کد خبر 347108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.