پیروزی حیثیتی تونس برای پایان حسرت ۴۰ ساله

تیم ملی تونس در آخرین دیدار خود در جام جهانی برابر پاناما به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه G جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، تیم‌های پاناما و تونس در ورزشگاه موردویا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک تونس به پایان رسید.

گل‌ها: مریاه (دقیقه ۳۳- گل به خودی) برای پاناما؛ بن یوسف (دقیقه ۵۱) و خضری (دقیقه ۶۶) برای تونس

اخطار: آویلا (دقیقه ۷۸)، گومز (دقیقه ۸۰) و تخدا (دقیقه ۹۰+۶) از پاناما؛ ساسی (دقیقه ۴۴)، بدری (دقیقه ۷۱) و الشعلالی (دقیقه ۹۰+۳) از تونس

پاناما: خایمه پندو، رومن تورس (۴۶- کامینگس)، فیدل اسکوبار، آدولفو ماچادو، لوییس اوایه، گابریل گومس، آنیبال گودوی، ریکاردو آویلا (۸۱- آرایو)، ادگارد بارسناس، خوسه لوئیس رودریگس و گابریل تورس (۵۶- تخدا)

تونس: ایمن المثلوثی، رامی البدوی، یاسین مریاح، حمدی النقاز، اسامه الحدادی، الفرجانی ساسی (۴۶- بدری)، الیاس السخیری، غیلان الشعلالی، فخرالدین بن یوسف، نعیم السلیتی (۷۷- خلیل) و وهبی الخضری (۸۹- الصرارفی)

دو تیم حذف شده گروه G در حالی در یک دیدار تشریفاتی به مصاف هم می‌رفتند که بدون توجه به شرایط جدول به دنبال پیروزی و اعاده حیثیت بودند. پاناما که اولین گل خود در تاریخ جام جهانی را در دیدار قبلی برابر انگلیس به ثمر رسانده بود در این دیدار و بر خلاف پیش بینی‌ها هم گل اول را به ثمر رساند و در دقیقه ۳۳ با گل به خودی "مریاه " از حریف آفریقایی خود پیش افتاد.

در ادامه و در نیمه دوم تونس به بازی برگشت و ۶ دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم توسط "بن یوسف" به گل رسید. تونس که نیمه دوم را خوب آغاز کرده بود در دقیقه ۶۶ هم توسط مهاجم شاخص خود یعنی "خضری" گل دوم را به ثمر رساند و بازی را در نهایت با پیروزی ۲ بر یک به پایان رساند.

تونس که آخرین بردش در جام جهانی به سال ۱۹۷۸ بازمی‌گشت با این پیروزی به این حسرت پایان داد و جام جهانی را با خاطره‌ای خوش به پایان رساند.

کد خبر 347093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.