ارز مهم ترین مشکل فعالیت های اقتصادی است

رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان مهم ترین مشکل فعالیت های اقتصادی را ارز دانست و گفت: افرادی که در دولت پاسخگو نیستند استعفا دهند. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا اخوان نسب ظهر امروز (پنج شنبه) در نشست هم اندیشی بانوان فعال اقتصادی اصفهان که با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان برگزار شد، اظهار کرد: یک دهه است که شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی با هدف توانمندسازی زنان آغاز به کار کرده است.  

وی با اشاره به اولویت اول این شورا گفت: آموزش مهم ترین اولویت این شورا است. در این راستا حوزه‌های آموزشی به بخش‌های مختلفی تبدیل شدند و طبق آن پیش رفتیم.  

رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی گفت: برگزاری دو دوره همایش شهر فیروزه‌ای اتفاق خوبی بود تا توانایی‌های دختران ما شکوفا و از آن استفاده شود. از این رو این شورا محل امنی برای حضور و مشورت بانوان است.  

اخوان اضافه کرد: در نهایت اقدامات خوبی انجام شد و امیدواریم پس از پایان این دوره، افراد بعدی ادامه دهنده راه باشند.  

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: مشکلات ارزی همیشه صدر مشکلات ما را تشکیل می‌دهد. دولت نباید تصمیمات لحظه‌ای بگیرد و بعد نظر فعالان اقتصادی را جویا شود.  

رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی با اشاره به جنگ اقتصادی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی صحبت واحدی در این خصوص داشتند اما استاندار، رییس سازمان صمت و... هر کدام صحبت جداگانه ای می کنند و این منجر به واگرایی می‌شود.  

اخوان گفت: افراد دولتی که پاسخگوی مردم نیستند و توان ندارند، استعفا دهند باور کنید هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. اوضاع اقتصادی بسیار بد است و باید فکر اساسی شود.  

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم شرق اصفهان اضافه کرد: جوانان این منطقه بسیار پویا و فعال هستند اما زمینه فعالیت برایشان وجود ندارد.  

کد خبر 347073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.