خط و نشان برزیل برای جام جهانی/صدرنشینی سلسائو با پیروزی برابر صربستان

تیم ملی برزیل با پیروزی برابر صربستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه E جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم‌های صربستان و برزیل در ورزشگاه اسپارتاک شهر مسکو به مصاف هم رفتند که در نهایت برزیل با برتری ۲ بر صفر موفق شد صدرنشینی خود را در پایان مرحله گروهی تثبیت کند.

گل‌ها: پائولینیو (دقیقه ۳۶) و تیاگو سیلوا (دقیقه ۶۸) برای برزیل

اخطار: لیائیچ (دقیقه ۳۳)، ماتیچ (دقیقه ۴۸) و میتروویچ (دقیقه ۷۰) از صربستان

صربستان: ولادیمیر استویکوویچ، نیکولا میلنکوویچ، میلوش ولیکوویچ، آنتونیو روکاوینا، الکساندر کولاروف، نمانیا ماتیچ، سرگئی میلینکوویچ‌ساویچ، دوشان تادیچ، فیلیپ کوستیچ (۸۲- نمانیا رادونیچ)، آدام لیاییچ (۷۵- آندریا زیوکوویچ) و الکساندر میتروویچ (۹۰- لوکا یوویچ(

برزیل: آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، میراندا، فاگنر، مارسلو (۱۰- فیلیپه لوئیز)، کاسمیرو، پائولینیو (۶۶- فرناندینیو)، ویلیان، نیمار جونیور، فیلیپ کوتینیو (۸۰- رناتو آگوستو) و گابریل ژسوس

برزیل که برای تثبیت صدرنشینی خود نیاز به کسب پیروزی در این دیدار داشت بازی را بهتر آغاز کرد و با در دست گرفتن نبض بازی در دقیقه ۳۶ روی پاس زیبای کوتینیو و ضربه نهایی پائولینیو از حریف پیش افتاد.

برزیلی‌ها که می‌دانستند یک گل، اندوخته خوبی برای آنها نیست در نیمه دوم هم به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه ۶۸ روی یک کرنر و ضربه سر تیاگو سیلوا برتری خود را دو برابر کرد.

در سوی دیگر صربستان که برای صعود تنها به پیروزی نیاز نداشت در ابتدای نیمه دوم حملات زیادی روی دروازه برزیل ترتیب داد اما بی دقتی مهاجمان صربستان مانع گلزنی این تیم شد.

بدین ترتیب صربستان پس از پیروزی در بازی اول برابر کاستاریکا در ادامه با دو باخت به سوئیس و برزیل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حذف شد تا این برزیل و سوئیس باشند که به عنوان‌ تیم‌های اول و دوم راهی مرحله بعد می‌شوند.

برزیل با پیروزی در این دیدار و صدرنشینی، در مرحله بعد به مصاف مکزیک خواهد رفت.

کد خبر 347016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.