خروجی جنگ اقتصادی، ابرقدرتی ایران خواهد بود

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون گفت: دشمن می خواهد ایران نباشد، فرقی نمی کند چه گروهی سر کار باشد، آن ها می خواهند ایران هم مثل افغانستان به کشوری ناامن و بی ثبات تبدیل شود.

ابوالفضل ابوترابی  با اشاره به شرایط کنونی کشور به خبرنگار ایمنا گفت: در مقطع فعلی همچون زمان جنگ، مشکلات کشور با همدلی قابل رفع است، با بررسی تاریخ انقلاب می بینیم در آن دوران کشور با مشکلات مختلفی همچون بمب گذاری و شهادت ۸۲ تن از مسئولان نظام، عدم کفایت رییس جمهور ،جنگ و ... مواجه و شیرازه بسیاری از مسائل از هم پاشیده بود

وی افزود: در آن دوران سخت توانستیم با همدلی و اتحاد مشکلات را پشت سر بگذاریم  وتهدید بزرگ به فرصت بزرگ تبدیل شد و تنها رمز این موفقیت اطاعت از رهبری و همدلی و همراهی مردم با مسئولان بودند، حال نیز می توانیم تجربه خوب اول انقلاب را تکرار کنیم.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات همه بخشهای جامعه مسئولیت دارند و در گام نخست، مسئولان باید بین مردم باشند، دارایی ها و اموالشان مشخص باشد، مقاماتی که صلاحیت ندارند اخراج شوند و اگر سوء استفاده و تخلفی کرده اند، اموالشان مصادره شود.

احزاب، گروه‌ها و رسانه ها برای نجات ایران دست به دست بدهند

ابوترابی تأکید کرد: تنها از این طریق است که می توان اعتماد مردم را جلب کرد، دشمن می خواهد ایران نباشد، فرقی نمی کند چه گروهی سر کار باشد، آن ها می خواهند ایران هم مثل افغانستان کشوری ناامن و بی ثبات باشد، در این شرایط باید همه احزاب، گروه‌ها و رسانه ها دست به دست بدهند و با حرکت پشت سر رهبری کشور را از خطر نجات دهند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: در موقعیت کنونی داشته‌هایمان  خیلی زیاد است و شرایط نسبت به اوایل انقلاب بهتر است، ایران کشوری است که توانسته در طول سالهای پس از انقلاب تهدیدهای  بزرگ را تبدیل به فرصت های بزرگ کند.

وی افزود: ایران همواره کشور «خلق فرصت های بزرگ خارج از ذهن ها» بوده و این امر در شرایط فعلی هم شدنی است؛ چرا که این تجربه را یک بار در جنگ تحمیلی و بار دیگر هم در جنگ نیابتی با داعش داشته ایم و همواره تهدیدهای بزرگ را تبدیل به فرصت های بزرگ کرده ایم.

ابوترابی تأکید کرد: علی رغم نظرات کارشناسانی که موفقیت ایران در این مشکلات را محال می دانستند، توانستیم به موفقیت برسیم . در حال حاضر نیز موقعیت کشور خیلی خوب و داشته هایمان زیاد است به شرط اینکه از توانایی هایمان استفاده کنیم و نباید فراموش کنیم که اتحاد رمز پیروزی ما است.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون خاطر نشان کرد: من مطمئنم خروجی این جنگ اقتصادی ابرقدرتی اقتصادی ایران است، شکی ندارم چون داشته هایمان خیلی زیاد است فقط باید همت کنیم و داشته یمان را فراموش نکنیم.

کد خبر 346952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.