رقابت ۵۴۰ داوطلب در آزمون سراسری شهرستان نطنز

 نطنز-رییس دانشگاه پیام‌نور نطنز گفت: آزمون سراسری ۹۷ با حضور ۵۴۰ داوطلب در پنج رشته در شهرستان نطنز به رقابت می پردازند.

محمد حمیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: آزمون سراسری امسال با رقابت ۵۴۰ داوطلب شامل  ۳۲۲ داوطلب زن و ۲۱۸ داوطلب مرد در پنچ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، هنر، تجربی، زبان‌های خارجی و علوم انسانی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در آزمون گروه علوم ریاضی و فنیصبح پنجشنبه هفتم تیرماه با حضور ۴۷ داوطلب که ۱۹ نفر از این تعداد زن و ۲۸ داوطلب مرد هستند، به رقابت خواهند پرداخت.

رییس دانشگاه پیام‌نور نطنز اظهار کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز صبح روز پنج‌شنبه همزمان با گروه ریاضی برگزار خواهد شد که در این آزمون از ۱۲۶ داوطلب  ۷۴ داوطلب  زن و ۵۲ داوطلب مرد شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر نیز با حضور ۵۱ نفر شامل ۳۵ داوطلب زن و ۱۶ داوطلب مرد در عصر همان روز برگزار می‌شود.

حمیدی با اشاره به رقابت ۲۳۵ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی افزود: در این گروه آزمایشی نیز ۱۴۲ داوطلب زن و ۹۳ داوطلب مرد، صبح روز جمعه ۱۶ تیر به رقابت می‌پردازند.

وی تاکید کرد: در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی که عصر جمعه برگزار می‌شود ۸۱  داوطلب حضور دارند که از این تعداد ۵۲  نفر داوطلب زن و ۲۹ داوطلب مرد هستند.

به گزارش ایمنا؛ سال گذشته تعداد شرکت کنندگان کنکور سراسری در شهرستان نطنز ۴۹۳ نفر بود.

کد خبر 346942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.