وایکینگ‌ها حریف ذخیره‌های کرواسی نشدند

تیم ملی ایسلند فرصت صعود از گروه D جام جهانی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه D جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های ایسلند و کرواسی در ورزشگاه روستوف به مصاف یکدیگر رفتند که کرواسی موفق با پیروزی ۲ بر یک با ۹ امتیاز کامل راهی مرحله بعد شود.

گل‌ها: گیلفی سیگوردسون (دقیقه ۷۶- پنالتی) برای ایسلند؛ میلان بادلچ (دقیقه ۵۳) و پریشیچ (دقیقه ۹۰) برای کرواسی

اخطار: مارکو پیاتسا (دقیقه ۱۴) و جوای (دقیقه ۸۳) ازکرواسی؛ هالدرسون (دقیقه ۵۹)، فینبوگاسن (دقیقه ۶۴) و ساوارسون (دقیقه ۸۴) از ایسلند

ایسلند: هالدرسون، ساورسون،اینگاسون،سیگوردسون، ماگنوسون، گودمانسون، بجارناسون (۹۰- تراستاسون)، سیگوردسون (۷۰- بیورن سیگوردارسون)، هالدرسون، فینبوگاسون (۸۵- آلبرت گودموندسون(

کرواسی: کالینیچ، کارلوکا، جوای ، کالتاکر، پیواریچ، کواچیچ (۸۱- ایوان راکیتیچ)، مودریچ (۶۵- فلیپ براداریچ)، بادلچ، پرسیچ، کاراماریچ، پیاتسا (۷۰- دژان لوورن(

کرواسی که صعودش به عنوان تیم نخست قطعی شده بود برای این بازی با تیم ذخیره‌های خود به مصاف ایسلند رفته بود تا در مرحله بعد بازیکنانش از لحاظ بدنی آماده‌تر باشند. ایسلند اما برای صعود نیاز به پیروزی در این دیدار داشت و شاید بهترین فرصت نصیب وایکینگ‌ها شده بود تا در اولین حضور خود در جام جهانی راهی مرحله بعد شوند.

ایسلند در نیمه نخست شانس‌های فراوانی برای باز کردن دروازه کرواسی داشت اما بی دقتی بازیکنان این تیم مانع باز شدن دروازه کرواسی شد.

اما کرواسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و روی یک حمله، بادلج در دقیقه ۵۳ دروازه ایسلند را باز کرد. در ادامه ایسلند که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت در دقیقه ۷۶ با پنالتی سیگوردسن به گل تساوی رسید.

در بازی همزمان در حالی که نیجریه در دقایق پایانی نتیجه تساوی را از دست داده بود این شانس به ایسلند رسید تا با زدن یک گل دیگر بالاتر از آرژانتین راهی مرحله بعد شود.

اما بازی انتحاری ایسلند برعکس نتیجه داد و روی یک ضدحمله پرشیچ در دقیقه ۹۰ گلزنی کرد تا کرواسی در سومین بازی هم به پیروزی برسد و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کند.

کرواسی در مرحله بعد به مصاف دانمارک، تیم دوم گروه C خواهد رفت.

کد خبر 346917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.