صعود دراماتیک یاران مسی/ آلبی سلسته حریف فرانسه شد

تیم ملی آرژانتین با پیروزی نیجریه راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه D جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های نیجریه و آرژانتین در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند که در نهایت این آرژانتین بود که با گل دیرهنگام پیروزی ۲ بر یک را برای آرژانتین رقم زد.

گل‌ها: ویکتور موزس (دقیقه ۵۱- پنالتی) برای نیجریه؛ لیونل مسی (دقیقه ۱۴) و مارکوس روخو (دقیقه ۸۶) برای آرژانتین

اخطار: لئون بالوگان (دقیقه ۳۲) از نیجریه؛ خاویر ماسکرانو(دقیقه ۴۹)، اور بانگا (دقیقه ۶۴) و لیونل مسی (دقیقه ۹۰+۴) از آرژانتین

نیجریه: رانسیس اوزوهو، لئون بالوگان، ویلیام اکونگ، کنت اومرو (۹۰- الکس ایووبی)، جان اوبی میکل، اوگنکارو ایتبو، ویلفرد اِن‌دیدی، ویکتور موزس، برایان ایدوو، احمد موسی (۹۰+۲- سیمون نوانکو) و کلچی ایهه‌ناچو (۴۶- اودیون ایگالو(

آرژانتین: فرانکو آرمانی، نیکولاس اوتامندی، مارکوس روخو، گابریل مرکادو، نیکولاس تالیافیکو (۸۰- سرخیو آگوئرو)، خاویر ماسکرانو، اور بانگا، انزو پرز (۶۰- کریستین پاوون)، آنخل دی‌ماریا (۷۲- ماکسیمیلیانو مسا)، لیونل مسی و گونسالو ایگواین.

آرژانتین که برای فرار از کابوس حذف در مرحله گروهی نیاز به ۳ امتیاز این دیدار داشت تا در صورت توقف احتمالی ایسلند برابر کرواسی راهی مرحله بعد شود بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه ۱۴ این مسی بود که روی یک پاس پشت مدافعان توپ را به زیبایی کنترل کرد و با ضربه‌ای دقیق دروازه نیجریه را باز کرد. آرژانتین در نیمه نخست فرصت این را داشت که اختلاف خود را بیشتر کند اما نیمه نخست با همان تک گل مسی به پایان رسید.

در نیمه دوم نیجریه به لطف پنالتی پر حرف و حدیثی که داور ترک برای آنها گرفت بازی را در دقیقه ۵۱ توسط موزس به تساوی کشاند تا با این تساوی خود را در مرحله بعد ببیند. اما این پایان کار نبود و آرژانتین که با تمام توان به سمت دروازه نیجریه حمله می‌کرد در دقیقه ۸۶ روی یک ارسال از سمت راست و ضربه دقیق و زیبای مارکوس روخو گل برتری را به ثمر رساند.

با توجه به پیروزی کرواسی برابر ایسلند در بازی همزمان آرژانتین با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شد و باید به مصاف فرانسه برود.

کد خبر 346916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.