دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند

شهرضا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب، دشمنان به دنبال القای روحیه ناامیدی در بین مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، جعفر عسگری شامگاه امروز (سه‌شنبه) در جلسه دیدار مسئولان شهرضا با آیت‌الله قدرت الله نجفی، جانباز واقعه هفت تیر که به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضاییه انجام شد، اظهار کرد: شهید بهشتی مصداق بارز فرمان خداوند در آیه قرآن بود که در آن مؤمنان را انسان‌هایی می‌داند که بر دشمنان خشمناک و بر دوستان مهربان هستند.

وی با اشاره به سخن «به آمریکا بگویید از ما ناراحت باش و از این ناراحتی بمیر» از شهید بهشتی، تصریح کرد: این روزها شاهد آن هستیم که برخی افراد از رابطه با آمریکا سخن می‌گویند، این افراد نماینده اسلام و انقلاب نیستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شهدای بزرگی همچون شهید بهشتی نماینده اسلام و انقلاب هستند، اظهار کرد: دشمنان خارجی و همراهان داخلی آن‌ها به دنبال آن هستند تا در آستانه چهل سالگی انقلاب، مردم را نسبت به آینده ناامید کنند.

عسگری اضافه کرد: البته بی‌تدبیری و سوء مدیریت در حوزه اقتصادی، هجمه‌های دشمنان را تشدید می‌کند، بنابراین باید اینگونه مسائل از بین برود.

وی تأکید کرد: در طول چهار دهه گذشته مردم ایران همواره با دشمنی بیگانگان مواجه بوده‌اند، اما دشمنان قسم خورده انقلاب، اینبار در تلاشی همگانی نمی‌خواهند اجازه دهند تا جشن چهل سالگی انقلاب برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر ضرورت تبیین آرمان‌های انقلاب و شهدا، اظهار کرد: مناسبت‌های انقلابی همچون سالروز واقعه هفت تیر فرصت مناسبی است تا ارزش‌های اسلامی و انقلابی برای نسل جوان و نوجوان جامعه تشریح و تبیین شود.

عسگری تأکید کرد: اگر در تبیین ارزش‌های انقلابی برای نسل‌های جوان و نوجوان جامعه کوتاهی کنیم، دشمن از این فرصت استفاده و این موارد را به نفع خود مصادره می‌کند، چنانچه اخیرا نیز شبکه‌های ماهواره‌ای سخنان بزرگان انقلاب را به سود خود تفسیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های کشور در تشریح و تبیین اندیشه‌های شهدای انقلاب همچون شهید بهشتی کوتاهی کردند، اظهار کرد: در جاهایی که به این شهدا و اقدامات آن‌ها اشاره شد، تنها به دستاوردهای مادی آنان اشاره شده است، در حالی که آن شهدای بزرگ به دنبال دستیابی به ارزش‌های والایی بودند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته دستاوردهای زیادی داشته است، تصریح کرد: ما برای حاکمیت اسلام، عدالت و معنویت در جامعه انقلاب کردیم و هدف انقلاب شکم و شهوت نبوده است.

کد خبر 346907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.