تساوی صلح آمیز دانمارک و فرانسه/اولین تساوی بدون گل جام

دیدار تیم‌های دانمارک و فرانسه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه C جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تیم‌های دانمارک و فرانسه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم مجوز صعود از گروه را دریافت کنند.

اخطار: ماتیاس یورگنسن (دقیقه ۳+۴۵) از دانمارک

دانمارک: کاسپر اشمایکل، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، هندریک دالسگارد، ینس استریگر لارسن، ماتیاس یورگنسن، توماس دلینی (۹۰+۲- لوکاس لراگر)، کریستین اریکسن، پیونه سیستو (۶۰- ویکتور فیشر)، مارتین برایتوایت و آندریاس کورنلیوس (۷۵- کسپر دولبرگ)

فرانسه: استیو مانداندا، رافائل واران، پرسنل کیمپبه، جبرئیل سیدیبه، لوکاس هرناندز (۵۰- بنجامین مندی)، انگولو کانته، استیون انزونزی، عثمان دمبله (۷۸- کیلیان امباپه)، توماس لمار، آنتوان گریزمان (۶۴- نبیل فکیر)  و اولیویه ژیرو

فرانسه که با ۶ امتیاز از دو بازی قبلی خیالش بابت صعود راحت شده بود و برای تثبیت صدرنشینی‌ تنها به یک امتیاز از دیدار با دانمارک نیاز داشت مانند بازی‌های قبلی، خود را برای پیروزی به آب و آتش نزد.

در سوی دیگر نیز دانمارک هرچند می‌توانست با پیروزی در این دیدار به عنوان تیم نخست صعود کند اما از طرفی نیز آنها اگر در این بازی شکست می‌خوردند و در بازی همزمان استرالیا موفق به پیروزی برابر پرو می‌شد، آنگاه این استرالیا بود که بالاتر از دانمارک به عنوان تیم دوم صعود می‌کرد.

شاید همین موضوعی دلیلی بود تا نه دانمارک و نه فرانسه دست به بازی ریسکی برای کسب پیروزی کنند و به جایگاه قبلی خود راضی شدند تا در کسل کننده‌ترین بازی جام بیست و یکم تا این مقطع از رقابت‌ها اولین تساوی بدون گل رقم بخورد.

فرانسه با صدرنشینی در گروه حریف یکی از تیم‌های آرژانتین، نیجریه یا ایسلند در  مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد. دانمارک نیز قطعاً باید به مصاف کرواسی، صدرنشین گروه D برود.

کد خبر 346905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.