اجرای طراحی نقوش در فضای نگارگری

چهلمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی نگارگری و تذهیب با موضوع "طراحی نقوش در فضای نگارگری" در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی نگارگری و تذهیب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: "طراحی نقوش در فضای نگارگری" موضوعی است که در چهلمین نشست به صورت اجرای کارگاهی با حضور استاد "مجید صادق زاده" از اساتید برجسته هنر نگارگری اصفهان، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علی غلامی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مباحث آموزشی در هنرهای سنتی از جمله هنر نگارگری، آموزش عملی استاد در حضور هنرجویان است، گفت: این نشست در ادامه سلسله نشست های نگارگری است که از پنج سال قبل به همت حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود و هر نشست تکمیل‌کنندۀ نشست‌های قبلی است.

وی گفت: برخی از این نشست‌ها به‌صورت تئوری و برخی نیز به صورت اجراهای کارگاهی برگزار شده است. نشست چهلم، یک اجرای کارگاهی یا ورک‌شاپ است و حاضران به صورت عملی با طریقه طراحی نقوش در فضای نگارگری آشنا می‌شوند که البته پیش از اجرای کارگاهی، مباحث تئوری آن ارایه شده بود. بعد از پایان کارگاه نیز پرسش و پاسخ بین حاضران و استاد صادق‌زاده برگزار می‌شود.

غلامی درباره زمان و مکان برگزاری این نشست گفت: علاقمندان برای شرکت در چهلمین نشست تخصصی نگارگری و تذهیب می‌توانند سه‌شنبه پنجم تیرماه ساعت ۱۸ به خانه هنرمندان اصفهان، واقع در چهار راه آبشار، پارک ایثارگران مراجعه کنند.

کد خبر 346850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.