لاسلسته با گلباران میزبان صدرنشین شد

تیم ملی اروگوئه با پیروزی پرگل برابر روسیه میزبان به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، تیم‌های اروگوئه و روسیه در ورزشگاه سامارا به مصاف هم رفتند که در پایان این اروگوئه بود که به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا به عنوان تیم نخست گروه A صعود کند.

گل‌ها: سوارز (دقیقه ۱۰)، چریشف (دقیقه ۲۳- گل به خودی) و ادینسون کاوانی (دقیقه ۹۰) برای اروگوئه

اخطار: یوری گازینسکی (دقیقه ۹)، ایگور اسمولنیکوف (دقیقه ۲۷) از روسیه؛ رودریگو بنتانکور (دقیقه ۶۳) از اروگوئه

اخراج: ایگور اسمولنیکوف (دقیقه ۳۶- کارت زرد دوم) از روسیه

اروگوئه: فرناندو موسلرا، سباستین کوتس، دیگو گودین، مارتین کاسرس، لوکاس توریرا، ماتیاس وسینو، رودریگو بنتانکور (۶۳- جورجین دی‌ اراسکاتا)، ناهیتان ناندز (۷۳- کریستین رودریگز)، دیگو لاکسالت، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی (۹۰+۳- ماکسیمیلیانو گومز)

روسیه: ایگور آکنیف، ایلیا کوتپوف، سرگئی ایگناشویچ، ایگور اسمولینکوف، فدور کودریاشف، رومن زوبنین، یوری گازینسکی (۴۶- دالر کوژیائف)، الکساندر سامدوف، دنیس چریشف (۳۸- ماریو فرناندس)، الکسی میرانچوک (۶۰- فدر اسمولوف) و آرتم ژیوبا

دو تیم ۶ امتیازی گروه A جام جهانی در حالی برابر هم قرار می‌گرفتند که هر نتیجه‌ای جز پیروزی اروگوئه حکم صعود روسیه به عنوان تیم نخست را می‌داد، به همین دلیل اروگوئه از همان ابتدای بازی کار را هجومی دنبال کرد و تنها ۱۰ دقیقه بعد از آغاز بازی با ضربه ایستگاهی لوئیس سوارز از میزبان پیش افتاد.

روسیه که در ادامه برای جبران گل خورده و به تساوی کشاندن بازی پیش کشیده بود در دقیقه ۲۳ به طور اتفاقی و روی یک شوت نه چندان خطرناک که در بین راه به چریشف برخورد کرد گل پجدوم را دریافت کرد.

با ۱۰ نفره شدن روسیه در دقیقه ۳۶، کار اروگوئه برای حفظ پیروزی راحت‌تر شد تا در نهایت اروگوئه که در نیمه دوم هم برتر از میزبان ظاهر شد در دقیقه ۹۰ به گل سوم برسد و با پیروزی ۳ بر صفر به عنوان تیم صدرنشین صعود کند.

حالا اروگوئه منتظر تیم دوم صعود کننده از گروه B خواهد بود که ممکن است یکی از تیم‌های پرتغال، ایران یا اسپانیا باشد.

روسیه نیز که به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد در مرحله بعد به مصاف صدرنشین گروه B می‌رود که شانس اسپانیا برای رو به رو شدن با میزبان بیشتر خواهد بود.

کد خبر 346812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.