بازار آرام است/ مشکلات را حل می‌کنیم

رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به تجمع معترضان بازار تهران گفت: هم اکنون بازار آرام است و روال خود را پی می‌گیرند.

به گزارش ایمنا،  علی فاضلی با اشاره به مسائل اخیر بازار تهران اظهار کرد: روز گذشته در بازار موبایل علاءالدین تهران تجمعاتی صورت گرفت که همین افراد امروز در بازار تهران درصدد تعطیلی مغازه ها بودند. این در حالی است که اکنون خود بازاریان در حال مقابله با این افراد هستند.

فاضلی تصریح کرد: در حال حاضر بازار بزرگ تهران در حال فعالیت است و روال معمول خود را طی می‌کند.

وی تصریح کرد: قصور در بازار ارز منجر شده تا تعدادی از افراد معترض باشند، البته اتاق اصناف این خواسته ها را به دولت منتقل و این امور را پیگیری می‌کند.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف حواسشان باشد که در این وضعیت برخی عناصر غیر، که دل در گرو دیگران دارند به صفوف متحد بازار که ولایتمدار هستند نفوذ نکنند تا به نام آنها کار خلافی انجام نشود.

فاضلی گفت: هرگونه تذکر و تجمع صنفی باید از طریق اتاق اصناف پیگیری شود و ما نیز آن خواسته‌های به حق اصناف را پیگیری می‌کنیم و کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اتاق اصناف در تعامل با دولت مشکلات موجود در بازار را حل می‌کند و پیگیر مطالبات به حق صنفی مردم است.

بنابر این گزارش روز گذشته برخی فروشگاه‌های دو مرکز فروش عمده موبایل تهران به‌خاطر افزایش قیمت این محصول در بازار و نوسانات نرخ دلار ساعتی مغازه‌های خود را تعطیل کرده بودند اما دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.

کد خبر 346801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.