پیشرفت ۶۵ درصدی احداث پارکینگ اردیبهشت

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۵ درصدی احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان‌های طالقانی تا میرداماد خبر داد و گفت: احداث این پارکینگ در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی صورت می‌گیرد.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پارکینگ خیابان اردیبهشت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد و تعداد ۱۰۵ خودرو را در خود جای می‌دهد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پارکینگ تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: برای احداث این پارکینگ شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی چند روز گذشته عملیات خاکبرداری فاز سوم این پارکینگ آغاز شده و عملیات آرماتوربندی و اجرای تاسیسات آن در حال انجام است.

وی با اشاره به دیگر پروژه های منطقه یک در سال ۹۷، گفت: در شهریورماه سال جاری عملیات عمرانی بدنه‌سازی مادی فرشادی همچنین کف‌سازی و روان‌سازی ترافیکی «گذر عالم آرا» اجرا می‌شود.

شکرانی از آغاز عملیات احداث کلکتور شرقی- غربی حدفاصل پل وحید تا سی و سه پل خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه که در شش ماهه دوم امسال کلید می‌خورد، اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی احداث منبع آب در پارک حاشیه زاینده رود با اعتبار یک میلیارد تومان را دیگر پروژه منطقه یک شهرداری اصفهان خواند و گفت: آسفالت معابر منطقه از جمله گذرهای فرعی و تعدادی از خیابان‌های اصلی با اعتباری افزون بر دو و نیم میلیارد تومان در دستور کار است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان عملیات احداث مسیر BRT حدفاصل میدان جمهوری تا پل فلزی را یکی دیگر از پروژه‌های این منطقه در سال‌جاری معرفی و اظهارکرد: مناسب‌سازی تقاطع‌های باب الرحمه، طالقانی و طیب نیز که از یک ماه قبل شروع شده، تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا دو هفته آینده به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: مناسب‌سازی تقاطع طیب به مسجدسید دیگر پروژه منطقه یک در سال ۹۷ است که ۳۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای آن پیش بینی شده و تا ۱۰ روز آینده به اتمام می‌رسد.

کد خبر 346760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جج IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    0 0
    امتداد اردیبهشت میرداماد باز کنید مردم را راحت کنید