۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
شهرِ میان خیال و واقعیت

شهر در میان خیال و واقعیت گم می‌شود و در میان حجم‌ها، رنگ‌ها و ساختمان‌های سر به فلک کشیده، این خیال است که به پرواز درآمده تا شهر را روی دیوار به تصویر بکشد.

نمایشگاه "انعکاس از گذشته" در گالری امروز، سفری تصویری از نمای خیالی و واقعی از شهر است که هنرمندان با موضوعی واحد توانسته اند گوشه‌ای از شهر خود را روی کاغذ خلق کنند.

مهرداد بردبار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ما در نمایشگاه " انعکاس از گذشته"، محیط شهری، صنعتی و هم‌چنین محیط های طبیعی را بررسی می کنیم و مجذوب تقابل میان مکان با ادراک انسان و بهره برداری وابسته به آن در طول تاریخ می شویم.

گرداننده نمایشگاه این نمایشگاه افزود: در نمایشگاه "انعکاس از گذشته"  تلاش کردم از هنرمندانی استفاده کنم که علی‌رغم داشتن موضوعی مشترک، اما نگاه متفاوتی به همان موضوع داشتند و حتی نوع کارکردن آن ها درباره سوژۀ انتخاب شده نیز متفاوت بود و با اینکه اساس کارِ همه هنرمندان، طراحی و منو پیرینت(چا دستی) بود اما متریال های متفاوتی در این نمایشگاه به چشم می آید.

وی با اشاره به علل انتخاب "انعکاس از گذشته" به عنوان نام این نمایشگاه، ادامه داد: موضوعات تعدادی از آثار سایت های صنعتی بودند که از کار افتاده بودند و آثار بعضی از هنرمندان، خیال‌پردازانه و رویایی بود و ما تلاش کردیم میان این دو گروه یک ارتباطی برقرار کنیم به همین دلیل نام نمایشگاه را پلی میان آثار قرار دادیم.

بردبار گف: در این نمایشگاه ۲۴ اثر از هفت هنرمند شامل "ژاله اکبری"، "محمد پیریایی"، پرهام پیوندی"، "مهرداد بردبار"، "اییِن چمبرلین"، "احسان روح‌الامین" و "شیلان سلیمی" به نمایش گذاشته شده است که تعدادی از هنرمندان از فرم ها و نمادهای آبستره استفاده کرده اند و بعضی از هنرمندان نیز از طراحی رئالیسم بهره گرفته اند.

به گزارش ایمنا، علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه " انعکاس به گذشته" می‌توانند یکم تا ۱۷ تیر به جز روزهای پنج شنبه و جمعه، ساعت ۱۲ تا ۲۰ به گالری امروز، واقع در خیابان آبشار دوم، بن بست ۳(فرشید) پلاک ۳۲۴ مراجعه کنند.

کد خبر 346723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.