اتصال گاز شرکت‌های صنعتی گلپایگان به گاز سراسری

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیشگیری از شرایط بحرانی و خسارت جبران ناپذیر، شبکه گاز رسانی صنایع شهرستان گلپایگان به گاز سراسری وصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی بختیار در آیین کلنگ زنی ساختمان اداره گاز شهر گوگد اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در شهرک صنعتی شهرستان، گاز رسانی در  فاز دوم شهرک صنعتی است.

وی افزود: به لحاظ سرمایه گذاری و رونق بخشیدن به اقتصاد شهرستان باید زیر ساخت‌های شهرک صنعتی فراهم شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان گلپایگان دارای سه شهرک صنعتی است که با گاز رسانی به فاز دوم آن هر سه شهرک صنعتی از گاز رسانی مطلوب برخوردار می شوند.

وی تأکید کرد: برای پیشگیری از شرایط بحرانی در شهرستان با پیگیری در شرکت گاز کشور اتصال به گاز سراسری به زودی اجرا می‌شود در غیر اینصورت صنایع شهرستان در اثر قطعی گاز دچار خسارت جبران ناپذیر می‌شوند.

بختیار با بیان اینکه در کشور زمینه توسعه احداث ساختمان‌های اداره گاز وجود ندارد، افزود: زمین احداث ساختمان اداره گاز شهر سال‌ها معوق مانده بود که با واگذاری از سوی شهرداری امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم. 

ضرورت فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز

همچنین حسین یارمحمدیان، فرماندار گلپایگان اظهار کرد: باید برای رسیدن به تولید داخلی حرکت جهادی انجام شود، نفت و گاز با مشکلات فراوانی استخراج می‌شود و باید در خصوص صرفه جویی فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که گلپایگان در ردیف مناطق محروم قرار دارد، اما از غرامت سه درصد نفت برخوردار نیست و باید در این زمینه تلاش شود.

یارمحمدیان گفت: ایران از کشورهای پرمصرف سوخت است که باید فرهنگ مصرف بهینه در منازل و اداره نهادینه شود، حتی در این راستا  شهرداری‌ها می توانند مردم را در استفاده از پنجره دو جداره تشویق و ترغیب کنند.

کد خبر 346720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.