پاناما توسط سه شیرها دریده شد

تیم ملی انگلیس با پیروزی ۶ بر یک مقابل پاناما ضمن صدر نشینی در گروه G صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه G جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های انگلیس و پاناما در ورزشگاه ورزشگاه نیژنی نووگورود با قضاوت جهاد گریشا از مصر به مصاف هم رفتند که در نهایت انگلیس با نتیجه ۶ بر یک پاناما را مغلوب کرد.

انگلیس: جوردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جورن هندرسون، لوفتوس چیک، جسی لینگارد، کیرن تریپر، اشلی یانگ، رحیم استرلینگ و هری کین

پاناما: خایمه پندو، رومن تورس، فیدل اسکوبار، میشل موریو، اریک داویس، گابریل گومس(بالوی-۶۹)، آرماندو کوپر، آنیبال گودوی(ریکاردو آویلا-۶۲)، ادگارد بارسناس(آرویو-۶۹)، خوسه لوئیس رودریگس و بلاس پرس

گل‌ها: جان استونز(۸ و ۴۰)، جسی لینگارد(۳۶)، هری کین(۲۲،۴۶ پنالتی و ۶۲) برای انگلیس؛ بالوی(۷۸) برای پاناما

اخطار: کوپر(۱۰)، اسکوبار(۴۲)، موریو(۷۲) از پاناما؛ روبن لوفتوس چیک(۲۴) از انگلیس

تیم ملی انگلیس که پس از پیروزیِ شب گذشته بلژیک مقابل تونس دوست نداشت از کورس رقابت برای سرگروهی عقب بیفتد بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ روی کرنر ارسالی و ضربه سر جان استونز به گل اول رسید.

با این گل عطش سه شیرها برای رسیدن به گل های بعدی فروکش نکرد و در دقیقه ۲۲ هری کین از روی نقط پنالتی گل دوم را وارد دروازه پاناما کرد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۶ لینگارد با یک شوت زیبا گل سوم را به ثمر رساند.

پاناما که توان حمله روی دروازه انگلیس را نداشت، در دقیقه ۴۰ باز هم دروازه خود را باز شده دید و این بار هم استونز روی یک ریباند برای انگلیس گلزنی کرد.

درحالی که همه از نحوه بازی کردی سه شیرها شگفت زده بودند باز هم هری کین در دقیقه یک وقت اضافه از روی نقطه پنالتی گل پنجم را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۵ بر صفر به سود انگلیس به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم تغییری در سبک بازی پاناما ایجاد نشد و باز هم زیر فشار حملات انگلیس به دفاع پرداختند تا اینکه در دقیقه ۶۲ شوت لوفتوس چیک با برخورد به پای هری کین گل ششم انگلیس را در پی داشت.

در دقیقه ۷۸ پاناما توانست روی ارسال ضربه آزاد توسط بالوی به گل اول برسد تا هواداران این تیم به دلیل به ثمر رسیدن اولین گل پاناما در جام جهانی تا پایان مسابقه خوشحالی کنند.

با این نتیجه انگلیس همانند بلژیک ۶ امتیازی شد و در شرایطی که از نظر تفاضل گل و گل زده با هم برابر شدند به دلیل اینکه بلژیک یک کارت زد بیشتر از انگلیس دریافت کرده در رده دوم گروه قرار گرفت تا انگلیس صدر نشین گروه G شود.

کد خبر 346715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.