بررسی آموزش موسیقی ایرانی در خانه هنرمندان

خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان، هشتمین نشست از سلسله نشست‌های ماهانه موسیقی را با عنوان «بررسی آموزش موسیقی ایرانی» با حضور جمعی از اساتید ، علاقه‌مندان و هنرمندان برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این نشست "احمد هنرمند" و "کامبیز فانیان" درباره موسیقی ایرانی به ارایه سخن خواهند پرداخت. "احمد هنرمند" از هنرمندان پیشکسوت در عرصه موسیقی اصفهان است که سال ۱۳۱۳ در نصف جهان متولد شد و زیرنظر "حسین یاوری" به فراگیری ساز عرفانی نی پرداخت. وی تبحر خاصی در دستگاه‌های موسیقی و نواختن  نی دارد، ضمن اینکه سال ۸۷ نیز کتابی را در زمینه سفره هفت سین وفلسفه آن منتشر کرد. "کامبیز فانیان" نیز یکی از محققان و پژوهشگران موسیقی نواحی ایران است و به عنوان سرپرست و آهنگساز در گروه موسیقی ایرانی «کهن» فعالیت دارد.

بخشی از این برنامه نیز به اجرای موسیقی سنتی ایران اختصاص دارد و "مهرداد بابک مهر" نوازنده تار است و "سجاد منصوری" نیز نوازندگی تنبک را به عهده دارد، ضمن اینکه "حسین رستمی" خواننده این برنامه خواهد بود.

هشتمین نشست از سلسله نشست‌های ماهانه خانه موسیقی با نام "بررسی آموزش موسیقی ایرانی" جمعه هشتم تیرماه ساعت ۱۰ صبح در خانه هنرمندان اصفهان، واقع در خیابان آبشار اول برگزار می‌شود.

کد خبر 346691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.