۲ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
کره در موج مکزیکی غرق شد

تیم ملی مکزیک با پیروزی برابر کره جنوبی به صدرنشینی خود در گروه F ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های کره جنوبی و مکزیک در ورزشگاه روستوف به مصاف هم رفتند که در نهایت این مکزیک بود که با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

گل‌ها: سون هئونگ مین (دقیقه ۹۰+۳) برای کره جنوبی؛ کارلوس ولا (دقیقه ۲۶- پنالتی) و خاویر هرناندز (دقیقه ۶۶) برای مکزیک

اخطار: کیم یونگ وون (دقیقه ۵۷)، لی یونگ (دقیقه ۶۳)، لی سئونگ وو (دقیقه ۷۲) و جونگ وو یونگ (دقیقه ۸۰) از کره جنوبی

کره جنوبی: جو هیوون وو، جانگ هیون سو، کیم یونگ وون، لی یونگ،کیم مین وو(۸۴- هونگ چول)، جو سه یونگ(۶۴- لی سئونگ وو)، کی سونگ یئونگ، مون سئونگ مین(۷۷- جونگ وو یونگ)، هوانگ هی چان، لی جائه سونگ و سون هئونگ مین

مکزیک: گیرمو اوچوآ، کارلوس سالسیدو، هکتور مورنو، ادسون آلوارس، خسوس گایاردو، هکتور هررا، میگل لایون،آندرس گواردادو(۶۸- رافائل مارکس)،کارلوس ولا(۷۷- جوانی دوسانتوس)، اایروینگ لوسانو(۷۱- خسوس کورونا) و خاویر هرناندس

مکزیک که در دور نخست رقابت‌های گروهی با شکست آلمان اولین شگفتی جام را رقم زده بود برابر کره جنوبی هم بازی را خوب آغاز کرد و با در دست داشتن توپ و میدان در دقیقه ۲۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد، این کارلوس ولا بود که پنالتی را به گل تبدیل کرد و مکزیک را پیش انداخت.

بازی حساب شده و جنگنده مکزیک در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۶۶ خاویز هرناندز برتری مکزیک را دو برابر کرد تا خیال طرفداران این تیم را بابت پیروزی یا شاید صعود تا حدود زیادی راحت کند.

در دقایق باقیمانده کره جنوبی تلاش زیادی کرد تا اختلاف را به حداقل برساند اما آنها خیلی دیر و در وقت‌های اضافه توسط سون هئونگ مین گلزنی کردند ولی دیگر برای زدن گل تساوی دیر بود تا بازی با پیروزی ۲ بر یک مکزیک به پایان برسد.

مکزیک که حالا با پیروزی در دو دیدار ابتدایی گروه F شش امتیازی شده است بخت اول صعود به عنوان تیم نخست از این گروه به شمار می‌رود. البته صعود مکزیک هنوز مسجل نشده است و در حال حاضر و قبل از دیدار امشب سوئد و آلمان این احتمال وجود دارد که در هفته آخر ۳ تیم ۶ امتیازی در جدول حضور داشته باشند.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب تیم‌های سوئد و آلمان به مصاف هم می‌روند.         

کد خبر 346657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.