رستگاری سلسائو در دقایق اضافه/ اولین برد برزیل دراماتیک شد

تیم‌ ملی برزیل با گل‌های دقایق اضافه کوتینیو و نیمار از سد کاستاریکا گذشت تا اولین برد خود را در جام جهانی کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه  Eجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های برزیل و کاستاریکا در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با گل های دقایق پایانی کوتینیو و نیما با نتیجه ۲ بر صفر به سود برزیل خاتمه یافت.

گل‌ها: کوتینیو (دقیقه ۹۰+۱) و نیمار (دقیقه ۹۰+۷) برای برزیل

اخطار: نیمار (دقیقه ۸۱) و فیلیپ کوتینیو (دقیقه ۸۱) از برزیل؛ آکاستا (دقیقه ۸۴) از کاستاریکا

برزیل: آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، میراندا، فاگنر، مارسلو، کاسمیرو، پائولینیو(۶۸- روبرتو فیرمینو)، ویلیان (۴۶- داگلاس کاستا)، نیمار جونیور، فیلیپ کوتینیو و گابریل ژسوس (۹۰+۳- فرناندینیو)

کاستاریکا: کیلور ناواس، جانی آکوستا، جان کارلو گونسالس، اسکار دوارته، کریستین گامبوا (۷۶- فرانسیسکو کالوو)، بریان اوبیدو، داوید گوژمان (۸۴- یلتسین تخدا)، سلسو بورخس، جان ونگاس، برایان روئیس و مارکو اورینیا (۵۴- کریستین بولانیوس(

برزیل که پس از تساوی برابر سوئیس برای کسب حداکثر امتیاز به دیدار با کاستاریکا آمده بود تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهد در نیمه نخست چندان نتوانست دروازه کاستاریکا را تهدید کند و خطرناک‌ترین موقعیت بازی در نیمه نخست متعلق به کاستاریکایی بود که برای گلزنی تنها چشم به ضد حملات داشت.

در نیمه دوم برزیل کمی بهتر ظاهر شد و زهر حملات خود را بیشتر از نیمه اول کرد. برزیلی‌ها در دقیقه ۷۹ با خطای مدافع کاستاریکا روی نیمار صاحب ضربه پنالتی شدند اما ثانیه‌هایی بعد داور با اطلاع کمک داور ویدئویی و بازبینی صحنه پنالتی را پس گرفت. اما در حالی که برزیل در آستانه از دست دادن ۲ امتیاز دیگر و وارد شدن به بحرانی جدی بودند در اولین دقیقه وقت‌های اضافه روی یک ارسال این کوتینیو بود که قفل دروازه کاستاریکا را شکست و برزیل را پیش انداخت.

در دقایق اضافه هم که کاستاریکا برای به ثمر رساندن گل تساوی و حذف نشدن پیش کشیده بود روی یک ضد حمله گل دوم را هم توسط نیمار دریافت کرد تا بازی با پیروزی ۲ بر صفر برزیل خاتمه یابد.

با این نتیجه برزیل موقتاً با ۴ امتیاز صدرنشین شد. دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه بین تیم‌های سوئیس و صربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 346568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.