قوه قضایبه عدالت را در دستور کار خود قرار  دهد

نطنز-امام جمعه نطنز گفت:قوه قضاییه با صلابت به مقابله با جرایم پرداخته و عدالت را در دستور کار خود قرار دهد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛حجت الاسلام روح الله امینی  در خطبه های نماز جمعه، اظهار کرد: امروز شاهد جنایت‌های آمریکا در منطقه هستیم و برخی با مشاهده این جنایات باز از مذاکره سخن می‌گویند که این‌یک نوع اشتباه بزرگ است.

امام جمعه نطنز با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌وقت به مذاکره با آمریکا دست نخواهد زد، افزود: در شرایطی که آمریکا به فکر خنجر زدن به ایران است، مذاکره را خیانت به امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی می‌دانیم و این موضع صریح مردم انقلابی ایران اسلامی محسوب می‌شود.

امینی با اشاره به‌ضرورت ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایران اسلامی، گفت: مذاکره‌ای که سراسر توطئه و خیانت و دسیسه است، توسط ملت ایران پذیرفته نخواهد شد و دشمنان به توطئه شومشان نخواهند رسید.

وی افزود: ترامپ انسانی دارای مشکلات روانی است که باوجود سیاست‌های غلط، مشت آمریکا و جنایاتش را برای جهانیان بازکرده است.

خطیب جمعه نطنز با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، نسبت به جدا کردن روحانیت از کارهای فرهنگی هشدار داد و تصریح کرد: متاسفانه عده ای به بهانه انجام اقدامات فرهنگی، هزینه های بسیار می کنند، اما اقدام آن ها برخلاف جهت ارزش های اسلامی و انقلابی است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش اظهار کرد: تشکیلات قضایی در هر جامعه مظهر عدالت خواهی و حافظ جان، مال و آبروی افراد در جامعه است و عمل به این وظیفه در جامعه و به خصوص در جامعه اسلامی که نشات گرفته از آموزه های قرآنی است، بسیار مهم خواهد بود.

امام‌جمعه نطنز در ادامه افزود : قوه قضاییه با صلابت به مقابله با جرایم پرداخته و عدالت را در دستور کار دارد و این امر مهمترین رکن اعتماد مردم به این دستگاه است.

وی در  ادامه خطبه با اشاره به فصل تابستان و بحران کم آبی در شهر نطنز، تاکید کرد: باید توسط مسئولان و مردم جهت مدیریت مصرف در حوزه آب شرب و استفاده شخصی اقدام عاجلی صورت گیرد.

کد خبر 346565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.